عکس؛ اشک‌های کاپیتان وستهام پیش از بازی مقابل منچسترسیتی

عکس؛ اشک‌های کاپیتان وستهام پیش از بازی مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - مارک نوبل کاپیتان وستهام در زمان وداع با هواداران در آخرین بازی خانگی خود برای این تیم به شدت احساساتی شد.

به گزارش فوتبالی، نوبل 35 ساله اعلام کرده است که در پایان فصل بازنشسته می شود و بدین ترتیب به 18 سال حضور در باشگاه دوران نوجوانی خود یعنی وستهام خاتمه خواهد بخشید. نوبل با 548 بازی ششمین بازیکن تاریخ وستهام از نظر تعداد بازی به شمار می رود که اولین بازی خود را برای این تیم در سال 2004 داشته است. نوبل یکشنبه وداعی احساسی با هواداران در بازی با منچسترسیتی داشت.

نوبل پیش از شروع بازی وارد زمین شد و با هواداران تیم محبوبش وداع کرد. او کاملا احساساتی شده بود و اشک از چشمانش  سرازیر شده بود. در دقیقه شانزدهم بازی، کل استادیوم لندن به تشویق نوبل پرداختند تا به این بازیکن که شماره 16 را به تن می کند، ادای احترام کنند. 

نوبل پیش از شروع بازی گفت که کنترل احساساتش برایش خیلی سخت خواهد بود. وی اظهار داشت:" قطعا اشک خواهم ریخت. من آدمی احساساتی هستم و معمولا قلبم روی پیراهنم است. لحظه ای احساساتی خواهد بود اما من ترجیح می دهم که پیش از آن که فوتبال من را بازنشسته کند، خودم از فوتبال بازنشسته شوم و کنار بروم."

4125