فرزاد مجیدی: سرمربیگری فرهاد اتفاق مهمی در تاریخ باشگاه بود

فرزاد مجیدی: سرمربیگری فرهاد اتفاق مهمی در تاریخ باشگاه بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست اسبق استقلال گفت:‌به نظرم فرهاد کار شجاعانه‌ای انجام داد و کسی که به کارش اعتقاد داشته باشد موفق می‌شود.

به گزارش فوتبالی، فرزاد مجیدی که در تمرین امروز استقلال اظهار داشت: هر دو تیم شرایط خوبی برای دربی روز پنجشنبه دارند. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذارند و هواداران از این بازی لذت ببرند.

وی در خصوص غیبت دیاباته در این بازی گفت: این مسائل فنی است و بهتر است از سرمربی تیم سؤال شود. 

مجیدی در خصوص پیش‌بینی از نتیجه این مسابقه عنوان کرد: این بازی، بازی خیلی خوبی خواهد شد. غیر از این هر چه بگویم دروغ گفتم و امیدوارم استقلال برنده بازی باشد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود با حضور روی نیمکت استقلال خودش را سوزاند،‌گفت: من فکر می‌کنم این بهترین اتفاق مهمی بود که در تاریخ باشگاه استقلال افتاد نه اینکه برادرم باشد این را بگویم اما به نظرم او کار شجاعانه‌ای کرد. او به کاری که می‌خواست انجام دهد اعتقاد داشت و کسی که به کارش اعتقاد داشته باشد،‌ موفق می‌شود.

مجیدی در مورد اینکه زمانی سرپرست استقلال بود و حالا با حضور برادرش روی نیمکت تیم پیشنهاد سرپرستی به او داده شده اظهار داشت:‌ این افتخاری برای من بود که مدتی در کنار تیم باشم. جا دارد از استاد خودم شادروان پورحیدری و همچنین ناصر حجازی یاد کنم. پیشنهادی به من شده اما هر موقع بخواهند در خدمت هستم. الان دوستان ما حضور دارند و از نظم و انظباطی که برای تیم به وجود آمده،‌ خوشحال هستم.

9697