واکنش مالک باشگاه شهر خودرو به بیانیه AFC: یک کلام بگویند تیم‌های ایرانی، حذف

واکنش مالک باشگاه شهر خودرو به بیانیه AFC: یک کلام بگویند تیم‌های ایرانی، حذف

پایگاه خبری فوتبالی- مالک باشگاه شهر خودرو به بیانیه کنفدراسیون فوتبال آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که قرار است مدیران 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان، امشب برای جلسه با رئیس و دبیرکل AFC راهی مالزی شوند، کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعاتی قبل اعلام کرد بازیهای تیمهای استقلال و شهرخودرو در مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان، نه تنها در ایران برگزار نمی‌شود بلکه از قطر به امارات منتقل شده است.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو در واکنش به این اقدام به خبرنگار فوتبالی گفت:" اینکه ما سر موضع قبلی هستیم و در کشور ثالث بازی نمی‌کنیم، یک بحث است و بحث دیگر، زورگویی در قبال تیم‌های ایرانی است. در حال حاضر همه کار صورت گرفته تا حق تیم‌های ایرانی خورده شود. اصلا فرض بگیریم که ما حاضر به بازی در کشور ثالث بشویم. طبیعتا با توجه به آنکه ما میزبان هستیم، این حق را باید داشته باشیم که کشور ثالث را خودمان انتخاب کنیم که حتی این حق هم به ما داده نشد"

حمیداوی صحبتهایش را اینگونه ادامه می‌دهد:" یک کلام بگویند تیم‌های ایرانی حذف. دیگر این ناعدالتی و نابرابری معنایی ندارد. هیچ کدام از این اقدامات، منطقی ندارد"

مالک باشگاه شهر خودرو در پاسخ به این سوال که آیا علیرغم اقدام جدید AFC، او و سایر مدیران راهی مالزی خواهند شد، گفت:" قطعا ما به مالزی خواهیم رفت تا حق خودمان و فوتبال ایران را بگیریم و این ناعدالتی که در حق ما صورت گرفته را به گوش دنیا برسانیم. وقتی 32 میلیون توریست زائر بدون هیچ مشکلی به مشهد سفر می‌کنند و در امنیت کامل به کشورشان برمی‌گردند، من نمی‌دانم چرا به بهانه عدم امنیت، میزبانی را از تیم‌های ایرانی می‌گیرند"

1984