بیانی: نباید به شان ایران لطمه‌ای وارد شود

بیانی: نباید به شان ایران لطمه‌ای وارد شود

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مسوولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید موضوع لغو امتیاز میزبانی تیم‌های ایرانی را در لیگ قهرمانان آسیا پیگیری کنند به گونه‌ای که به شان و اعتبار فوتبال ایران لطمه‌ای وارد نشود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «شاهرخ بیانی» اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم دلیل این که کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) تصمیم گرفت میزبانی تیم‌های ایرانی شرکت کننده در لیگ قهرمانان را لغو کند چیست؛ این تصمیم غیر منطقی بود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: کشور ایران امن است و این تصمیم کاملا سیاسی و با لابی‌های کشورهای عربی اتخاذ شده است؛ کشورهایی که با ایران‌ِ بزرگ، مشکل دارند.

بیانی تصریح کرد: اگر در قبال این تصمیم کوتاه بیاییم به طور حتم تبعات سنگین‌تری را برای ایران به همراه خواهد داشت و به طور حتم به بازی‌های ملی نیز تعمیم داده می‌شود.

وی تاکید کرد: بهترین تصمیم همان تصمیمی است که مسوولان ورزش ایران گرفته‌اند و در صورتی که لغو میزبانی ایران پا برجا بماند باید از شرکت در لیگ قهرمانان آسیا انصراف دهیم.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: بی‌شک حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به سطح فنی این رقابت‌ها کمک می‌کند و در صورتی که تیم‌های ایران نباشند، این تورنمنت با اُفت فاحشی روبرو می‌شود.

4344