مهمانی مجلل بازیکنان منچسترسیتی با دعوت از 22 دختر اینستاگرامی از ایتالیا

مهمانی مجلل بازیکنان منچسترسیتی با دعوت از 22 دختر اینستاگرامی از ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان منچسترسیتی یک مهمانی بسیار مجلل و بسیار پرماجرا برگزار کردند.

به گزارش فوتبالی، برای این مراسم، دختران ایتالیایی راهی هتلی مجلل در منطقه چشیر شدند که فقط چند کیلومتر تا محل سکونت بازیکنان این تیم فاصله داشت. بازیکنان منچسترسیتی از 22 دختر مشهور اینستاگرامی از ایتالیا دعوت کرد تا آنها در یک هتل اقامت کنند. بعد از آن این دختران به ویلایی که محل آن اعلام نشده، منتقل شدند تا در کنار بازیکنان منچسترسیتی پس از پیروزی پرگل شش بر یک مقابل استون ویلا، جشن بگیرند. 

سان گزارش داده است که این مهمانی شلوغ با اجازه پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی توسط یکی از نزدیکان باشگاه برگزار شده است هر چند که مشخص نیست که آیا مربی اسپانیایی از حضور زنان در این جلسه خبر داشته است یا نه.  برخی از این دختران از میلان به منچستر سفر کردند و پس از ان که در مره گلف اقامت کردند، راهی ویلای شیک شدند. این ضیافت به نوعی یک مهمانی کریسمس با تاخیر برای بازیکنان سیتی بوده است و یکی از نزدیکان باشگاه منچسترسیتی چندین ماه در حال برنامه ریزی برای برگزاری ان بوده است.  گفته می شود که همسران بازیکنان منچسترسیتی هم از حضور دختران در این مهمانی خبر داشته اند و شاید هم این دختران اعضای کانون هواداران منچسترسیتی در میلان بوده اند. 

امیره پائولا، ماریا تخدا، ایزا ریورا، چیارا جوفریدا، چیارا باتولا برخی از مدل های ایتالیایی هستند که در این جشن حضور داشته اند. 

این دختران در  هتل مجلل گلف مره اقامت کردند که 81 اتاق دارد و در منطقه چشیر قرار گرفته است و هزینه اقامت در آن شبی 150 پوند است.