فابینیو: امباپه قبل از نیمار توپ طلا را خواهد برد

فابینیو: امباپه قبل از نیمار توپ طلا را خواهد برد

پایگاه خبری فوتبالی- فابینیو در صحبت هایی اعلام کرده که کیلیان امباپه به زودی برنده توپ طلا خواهد شد و ابراز امیدواری کرده که روزی این ستاره فرانسوی را در کنار خودش در لیورپول ببیند.

به گزارش فوتبالی، امباپه 21 ساله به رغم سن و سال کمش در جام جهانی 2018 با تیم ملی فرانسه قهرمان جهان شد و سه بار با پیراهن تیمهای موناکو و پاری سن ژرمن قهرمان لیگ یک فرانسه شده و در طول این مدت توانایی هایش را به عنوان یکی از مهارتهای برتر دنیای فوتبال ثابت کرده است. در حال حاضر از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جوان دنیای فوتبال یاد می شود. 

امباپه 4 سال پیش با ترک موناکو به پاری سن ژرمن پیوست و خیلی ها او را یکی از گزینه های فتح توپ طلا در سالهای بعد می دانند. در این میان، فابینیو براین باور است که امباپه قبل از نیمار توپ طلا را مال خودش خواهد کرد و در گفتگو با تله فوت گفته:« امباپه قبل از نیمار توپ طلا را فتح خواهد کرد. من دوست دارم به او در لیورپول خوشامد بگویم.» 

فابینیو درعین حال براین باور است که مهارتهای سادیو مانه، هم تیمی اش در لیورپول به راحتی نادیده گرفته می شود و در لیست نامزدهای نهایی توپ طلای امسال با بی عدالتی نام مانه دیده نمی شد. فابینیو در این باره گفت:« سادیو مانه شایسته توپ طلاست. او بهترین بازیکن لیورپول است. »

لیورپول در مسیر فتح اولین قهرمانی اش در لیگ برتر در 30 سال اخیر است و آنها در 21 بازی اخیرشان طعم باخت را نچشیده اند و  16 امتیاز بیشتر از لسترسیتی رده دومی دارند. فابینیو  اطمینان دارد که تیمش می تواند امسال جام را مال خود کند:« لیورپول قهرمان خواهد شد. ما بهترین تیم دنیا هستیم. آیا می توانیم فصل را بدون شکست به پایان ببریم؟ هیچ برنامه ای برای باخت وجود ندارد. کلوپ بهترین سرمربی دنیاست.»

6363