پیروانی: حق ایران مقابل ازبکستان پیروزی بود

پیروانی: حق ایران مقابل ازبکستان پیروزی بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی اسبق امید ایران، گفت: شاگردان «حمید استیلی» در این مسابقه نسبت به حریف خود نمایش بهتری را به اجرا گذاشتند و اگر شانس با آنها یار بود باید با پیروزی زمین مسابقه را ترک می‌کردند.

به گزارش فوتبالی، غلامحسین پیروانی اظهار داشت: امید ایران در چارچوب مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو مقابل  ازبکستان نمایش خوبی را به اجرا گذاشت و توانست ما را به آینده امیدوار کند.

وی افزود: شاگردان «استیلی» در این مسابقه نسبت به حریف خود نمایش بهتری را به اجرا گذاشتند و اگر شانس با آنها یار بود باید با پیروزی زمین مسابقه را ترک می‌کردند.

سرمربی اسبق امید ایران خاطرنشان کرد: مهاجمان ایران در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند و چند فرصت خوب را به راحتی از دست دادند. این ضعف برای مسابقات آینده باید برطرف شود.

پیروانی تصریح کرد: ازبکستان تیمی است که در رده امیدها یکی از قدرت‌های قاره آسیا محسوب می‌شود و سرمایه‌گذاری وسیعی را برای صعود به بزرگ‌ترین و معتبرترین تورنمنت ورزشی جهان انجام داده است. آنها یکی از شانس‌های رفتن به المپیک توکیو هستند.

وی تاکید کرد: پیش‌بینی‌ام این است در بازی بعدی خود مقابل کره جنوبی بازی راحت‌تری را پیش رو خواهیم داشت و این شانس را داریم در این جدال به پیروزی برسیم.

سرمربی اسبق امید ایران، خاطرنشان کرد: امید ایران از بازیکنان شایسته و مستعدی برخوردار است و آرزو می‌کنم این تیم به طلسم ۴۴ سال نرفتن به المپیک پایان داده و راهی توکیو شود.



9697