غلامحسین پیروانی: در مصاحبه‌ام نامی از غفوری نبرده بودم

غلامحسین پیروانی: در مصاحبه‌ام نامی از غفوری نبرده بودم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی اسبق تیم ملی امید و سرمربی اسبق تیم فجرشهید سپاسی، صحبت های منتسب به او درباره کاپیتان استقلال را تکذیب کرد.

 غلامحسین پیروانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی درباره مصاحبه ای که از او درباره وریا غفوری منتشر شده بود و به ناراحتی کاپیتان استقلال از این پیشکسوت و مربی فوتبال منجر شده بود واکنش نشان داد و گفت: " من اسمی از وریا غفوری و یا بازیکن خاصی در مصاحبه نیاوردم."

پیروانی در ادامه گفت: خبرنگاری از من درباره شرایط فوتبال ایران و هرج و مرجی که در آن به وجود آمده است سوال کرد و من هم در پاسخ به او گفتم متاسفانه مادیات در دنیای امروز و فوتبال ایران جای خود را به معنویات داده است و یک روز بازیکن علیه مربی توطئه می کند و روز دیگر مدیرعامل باشگاه علیه سرمربی جلسه می گذارد و این باعث شده یک نابسامانی در فوتبال ایران به وجود بیاید.

سرمربی اسبق تیم ملی امید در ادامه تصریح کرد:" از من درباره بازیکن سالاری سوال شد و پرسیدند که اگر شما بودید با پدیده بازیکن سالار چه برخوردی می کردید که من هم در پاسخ گفتم قطعا بازیکن را اخراج می کردم چون باعث به وجود آمدن باند و دسته در تیم خواهد شد اما به ولله نام هیچ بازیکنی را نبردم و درباره وریا غفوری هم چیزی نگفتم و اصلا نام او را نیاوردم. اگر می آوردم آنقدر مرد هستم که پای حرفم بایستم و بگویم منظورم غفوری بوده است."

پیروانی در ادامه گفت:" باز هم تاکید می کنم اسم از بازیکن خاصی نبردم این همه بازیکن در فوتبال ایران و باشگاه های ما حضور دارند که مشکلاتی به وجود آورده‌اند اما در مصاحبه، خطاب من وریا غفوری نبود. این صحبت ها را در گفت و گویی که با وریا غفوری هم داشتم انتقال دادم و گفتم که درباره نابسامانی های فوتبال ایران صحبت کردم که چرا فوتبال ایران باید همچنان از بی نظمی و هرج و مرج در مدیریت بخش های مختلف اعم از باشگاه و فدراسیون رنج ببرد. او با من تماس گرفت و گله‌مند بود و من خودم هم تعجب کردم که گفت آیا شما درباره من مصاحبه کرده‌ای؟ حتی دو برادرم یعنی افشین و امیرحسین هم پیگیر شده بودند و برای آنها هم این مصاحبه دردسرساز شده بود. من به خود وریا هم گفتم من درباره نابسامانی های فوتبال صحبت کردم و اینکه به نظر می‌رسد برخی بازیکنان در فوتبال ایران با اقدام‌هایی مشکوک قصد زمین زدن سرمربیان تیم خود را دارند، ولی اسمی از کسی نبردم. متاسفم که از قول من نام وریا غفوری برده شده است."

برخی خبرها حاکی از آن بود که وریا غفوری قصد داشته از غلامحسین پیروانی به خاطر این صحبتها شکایت کند که پس از گفت و گوی تلفنی با پیروانی، وریا از شکایت صرف نظر کرد. 

7655