نقش آفرینی دیوید بکام در سریال محبوب «خانواده مدرن»

نقش آفرینی دیوید بکام در سریال محبوب «خانواده مدرن»

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام بیش از شش سال است که کفش هایش را آویخته و فوتبال را کنار گذاشته اما از انجام کارهای مختلف دست بر نمی دارد. بازیکن انگلیسی یک شخصیت بسیار شناخته شده را از نظر تبلیغاتی و مسائل خارج از فوتبال در دوران فوتبالش داشت و همین مسئله  باعث شده تا بعد از ترک فوتبال هم در کارهای غیرفوتبالی نقش داشته باشد.

جدیدترین چالش بکام این است که به بازیگری در تلویزیون روی آورده است و در یکی از محبوب ترین سریال های کمدی آمریکا به نام "مدرن فمیلی" نقش آفرینی کرده است. این سریال که در حال حاضر آخرین فصل آن نقش می شود، تصمیم گرفته که در بخش های مختلف خود از نقش آفرینی کوتاه شخصیت های معروف استفاده کند که این بار نوبت بکام بود که در این سریال بازی کند.

بکام در آخرین قسمت پخش شده از این سریال حضور پیدا کرده است. نقش بکام در این سریال عجیب نیست چرا که نقش خودش را بازی می کند اما خودش با هیجان این تجربه را دنبال می کند. او تصاویری از خودش در پشت صحنه سریال برای هوادارانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته تا عشق و علاقه اش را به این حرفه جدید نشان بدهد.

دیوید که با شخصیت های مختلف این سریال عکس گرفته در یکی از پست های خود نوشته است:" هنوز باورم نمی شود که این اتفاق رخ داده است. خیلی هیجان زده ام که توانستم بخشی از این سریال باشم و نقش بازی کنم."