افشاگری ستاره جدید رئال مادرید از پیام دیوید بکام

افشاگری ستاره جدید رئال مادرید از پیام دیوید بکام

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید فاش کرد که بعد از پیوستنش به این باشگاه، یک پیام تبریک و آرزوی موفقیت از سوی دیوید بکام دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی، فلورنتینو پرز خیلی زود دست به کار شد و جود بلینگام 20 ساله را مبلغ 103 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به خدمت گرفت. جود بلینگام در طول 3 سال حضورش در بوندس لیگا، به یکی از ستاره‌های این لیگ تبدیل شد و حتی توانست در جام جهانی 2022 نیز بازی کند. 

به نقل از سایت گل، جود بلینگام تبدیل به آخرین بازیکن انگلیسی شده که توانسته لباس لوس بلانکوس را بر تن کند. دیوید بکام نیز سابقه بازی در این باشگاه پرافتخار را در بین سال‌های 2003 تا 2007 دارد و حالا پیام تبریک به جود بلینگام فرستاد.

"بله، دیوید بکام یک پیام تبریک کوتاه برایم ارسال کرد. این انتقال، یکی از انتقالاتی است که همه دوست دارند راجع به آن از بیرون نظر بدهند، پس شما چیزها و نصیحت‌های زیادی می شنوید. من سعی می کنم به تمام آن‌ها گوش کنم و هرچه زودتر با زندگی در اسپانیا وفق پیدا کنم. تاکنون بازیکنان سابق این باشگاه چند پیام برایم ارسال کرده‌اند، من هم سعی می کنم ارتباطم را با آن‌ها حفظ کنم."

4416