تجارت جدید دیوید بکام: تولید عسل ارگانیک

تجارت جدید دیوید بکام: تولید عسل ارگانیک

خبرگزاری فوتبالی - زندگی و تصمیم های دیوید بکام ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید همیشه مورد توجه بوده است.ستاره سابق فوتبال انگلیس بعد از آن که فوتبال را کنار گذاشته، تصمیم گرفته که در رشته ها و حوزه های مختلفی نقش آفرینی کند.

به گزارش فوتبالی، دیوید بکام سعی می کند که به بهترین شکل ممکن از فرصت هایش برای ورود به مسائل تجاری بهره ببرد. او که در حال حاضر به عنوان مالک باشگاه آمریکایی اینتر میامی فعالیت می کند به گفته نشریه سان تصمیم گرفته است که در یک تجارت جدید سرمایه گذاری کند. 

در حقیقت دیوید تصمیم گرفته است که به سراغ تولید عسل ارگانیک برود. بدین ترتیب این ستاره که تجربه حضور در دنیای مد و باشگاه داری را هم دارد و حتی نوشیدنی های مخصوص خود را هم تولید کرده، تصمیم گرفته که روی تجارتی جدید سرمایه گذاری کند. 

یکی از نزدیکان دیوید بکام در این باره اعلام کرده است که بکام در دوران قرنطینه به عنوان یک تفریح به سراغ تولید عسل رفت اما کم کم به این نتیجه رسید که می تواند در این کار سرمایه گذاری کند. در حال حاضر وکلای دیوید بکام در حال بررسی این گزینه هستند و جلساتی را با سرمایه گذاران احتمالی و متخصصان در این زمینه داشته اند. 

4125