لوئیس سوارز و رد پیشنهاد یک باشگاه چینی

لوئیس سوارز و رد پیشنهاد یک باشگاه چینی

پایگاه خبری فوتبالی- تابستان گذشته بود که لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای باشگاه بارسلونا پیشنهادی نجومی را برای حضور در لیگ چین دریافت کرد ولی در نهایت تصمیم گرفت تا دست کم یک سال دیگر در باشگاه کاتالان باقی بماند.

به گزارش فوتبالی، لوئیس سوارز مهاجم بارسلونا این فرصت را داشت که در بازار نقل و انتقالات تابستانی بارسا را ترک کند و با پیشنهادی نجومی عازم لیگ چین شود.

اما با وجود وسوسه کننده بودن این پیشنهاد، سوارز آن را رد کرد تا یک سال دیگر در تیم کاتالان باقی بماند. سوارز در سن 32 سالگی بارها اعلام کرده که از نظر او طبیعی است که سران بارسا به دنبال بازیکنی برای جانشینی او باشند ولی در عین حال دوست دارد تا به حضورش در باشگاه کاتالان ادامه دهد و این فصل برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن آبی اناری ها بکوشد.

درعین حال احتمال بازگشت نیمار به بارسا و تشکیل مجدد مثلث ام.اس.ان سوارز را برآن داشت تا با رد پیشنهاد باشگاه چینی در نوکمپ بماند. حالا او در بارسلونا احساس راحتی می کند و خانواده اش هم خیلی خوب دراین شهر جا افتاده اند و همسرش یکی از صمیمی ترین دوستان همسر لیونل مسی است.

قرارداد فعلی سوارز با بارسا تا سال 2021 اعتبار دارد و خود سوارز این روزها از احتمال تمدید قراردادش با بارسا صحبت کرده است. از سوی دیگر دیوید بکام هم تمایل زیادی دارد تا سوارز را با خود به لیگ ام.ال.اس برده و در تیم باشگاهی اش، اینتر میامی او را به میدان بفرستد.