کاسانو: میلانی ها باید از فریادهای زلاتان بترسند

کاسانو: میلانی ها باید از فریادهای زلاتان بترسند

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونیو کاسانو ستاره سابق تیم ملی ایتالیا یکی از بازیکنان جنجالی فوتبال است که در طول سالها چه با صحبتها و چه با رفتارهایش جنجالهای زیادی را به پا کرده.

به گزارش فوتبالی، کاسانو حالا در اظهارنظری جالب و متفاوت اعلام کرده که زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره جدید باشگاه میلان که بعد از چند سال حضور در لیگ ام.ال.اس آمریکا به رختکن روسونری بازگشته، سومین بازیکن برتر سی سال اخیر دنیای فوتبال است و تنها رونالدوی برزیلی و مارکو فان باستن هلندی را در جایگاهی بالاتر از ایبرا می داند.

این درحالی است که ایبرای 38 ساله بعد از هفته ها گمانه زنی در مورد آینده اش در دنیای فوتبال و پس از جدایی از لس آنجلس گلکسی حالا به میلان بازگشته و کاسانو معتقد است که ایبرا با وجود سن و سال بالایش می تواند در میلان خوش بدرخشد.  واقعیت هم این است که زلاتان همچنان در اوج روزهای فوتبالی اش قرار دارد و اعتماد به نفس بالایی هم دارد.

حالا کاسانو در گفتگو با اسکای سپورت ایتالیا در تمجید از زلاتان گفته:« من در انتظار بازگشت ایبرا بودم. من همیشه گفته بودم که اگر زلاتان به ایتالیا بازگردد، مقصدش میلان خواهد بود. او واقعا شیفته شهر میلان و باشگاه میلان است. از نظر من بعداز رونالدوی برزیلی و مارکو فان باستن، زلاتان بهترین بازیکن شماره 9 سی سال اخیر بوده است. او همچنان به رغم سن و سالش، یک پدیده است. زلاتان باعث می شود تا عملکرد هم تیمی هایش 110% باشد و او هنوز می تواند در سری آ تفاوتها را رقم بزند. او باید اینگونه باشند؛ چون 80 تا 85 در صد از بازیکنان میلان شایستگی حضور دراین تیم را ندارند.»

کاسانو ادامه داد:« من مطمئنم که ایبرا بهترین بازیهای ممکن را از هم تیمی هایش خواهد گرفت؛ چون اگر آنها در جلسات تمرینی تیم 100% آماده نباشند، ایبرا عصبانی می شود و فریاد می کشد. وقتی هم زلاتان فریاد می زند، بهتر این است که از او بترسی. من به پائولو مالدینی و بوبان باور دارم.باید درمورد آنها صبوری کرد. آنها حالا ایبرا را به میلان بازگردانده اند و صحبت از جذب تودیبو از بارسلوناست. پس فکر می کنم که میلان می تواند تا دو سه سال آینده به روزهای اوجش بازگردد.»

زلاتان در دوره اول حضورش در میلان بین سالهای 2010 تا 2012، در 85 بازی برای این تیم 56 گل به ثمر رساند و قهرمانی در سری آ را با پیراهن روسونری تجربه کرد.

6363