رسمی/ زلاتان بعد از ورود به میلان: بالاخره برگشتم!

رسمی/ زلاتان بعد از ورود به میلان: بالاخره برگشتم!

پایگاه خبری فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ واقعا خوشحال است که در میلان حضور دارد. او حالا وارد شهر میلان شده تا تستهای پزشکی را پشت سرگذاشته و رسما با پیراهن روسونری به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، ایبرا قراردادی شش ماهه را با میلان به امضا خواهد رساند و در قراردادش گزینه ای برای حضور او در این تیم برای یک سال دیگر نیز وجود خواهد داشت.

ایبرا دقایقی پیش وارد فرودگاه لیناته شهر میلان شد. این مهاجم 38 ساله به عنوان بازیکن آزاد به تیم روسونری خواهد رفت و بعد از دو سال حضورش در لیگ ام.ال.اس و پوشیدن پیراهن لس آنجلس گلکسی در سری آ بازی خواهد کرد.

زلاتان در بین سالهای 2010 تا 2012 بازیکن میلان بود و با این تیم قهرمان سری آ و فاتح سوپرکاپ ایتالیا شد و حالا خوشحالی اش را از انتقال مجدد به میلان ابراز کرد. ایبرا در گفتگو با میلان تی وی گفت:« من یادم می آید که چند سال پیش در همین جا بودم؛ ولی آنچه مهم است این است که من برگشته ام و خوشحالم. من همیشه گفته ام که میلان خانه من است و بالاخره برگشتم. من در سالهای گذشته برای تیمهای دیگری بازی کرده ام ولی در نهایت به اینجا بازگشته ام و این مهمترین نکته است.»

ایبرا در پاسخ به این سوال که آیا پیغامی برای هواداران میلان دارد یا خیر گفت:« پیغامم این است. من برگشتم، بالاخره. اشتیاق زیادی دارم تا هواداران را در سن سریو ببینم و بار دیگر شاهد به هوا پریدن هواداران در سن سیرو از شدت ذوق باشم.»

میلان در حال حاضر در رده یازدهم سری آ قرار دارد و اخیرا با نتیجه 0-5 مغلوب آتالانتا شد که این بدترین باخت آنها در سری آ در 21 سال اخیر بود. بازی بعدی روسونری دوشنبه آینده در خانه مقابل سمپدوریا برگزار خواهد شد.

8444