با تغییرات مدیریتی؛ ایبراهیموویچ و دوناروما از میلان می‌روند؟

با تغییرات مدیریتی؛ ایبراهیموویچ و دوناروما از میلان می‌روند؟

پایگاه خبری فوتبالی – پائولو مالدینی و زوانیمیر بوبان در آستانه جدایی از میلان هستند. قرار است بار دیگر در کادر مدیریتی میلان تغییراتی گسترده به وجود بیاید، و این بار ایوان گازیدیس این تحول را شکل خواهد داد. به این ترتیب آینده زلاتان ایبراهیموویچ در میلان نامشخص است.

بازگشت این بازیکن 38ساله به میلان به کمک این دو مدیر میلان انجام شده بود، اما اگر آنها در پایان فصل از میلان بروند، احتمال ماندن ایبراهیموویچ در میلان پایین می‌آید. توتواسپورت به نقل از میلان‌نیوز نوشته که جدایی این دو باعث می‌شود که زلاتان هم میلان را ترک کند.

در همین حال گزارش رسیده که بوبان احتمالا به‌ زودی شغلش را از دست می‌دهد، و مالدینی هم پس از او از میلان جدا خواهد شد. این تغییرات که با حمایت شرکت الیوت منیجمنت، مالک میلان انجام می‌شود، باعث عصبانیت مینو رایولا، ایجنت زلاتان شده است. او هرگز از خانواده سینگر، مالکان شرکت الیوت منیجمنت راضی نبوده و با نحوه اداره باشگاه از سوی آنها مشکل داشته است. التبه ایبراهیموویچ همه را در باشگاه متقاعد کرده که انتقال خوبی بوده است، اما ابهامات زیادی در میلان وجود دارد.

هنوز مشخص نیست که در میلان چه اتفاقی می‌افتد، اما حالا نه‌تنها اوضاع ایبراهیموویچ، که جیان‌لوییجی دوناروما هم نامشخص شده است. دوناروما هم ممکن است در پایان فصل از میلان جدا شود. به این ترتیب شاید بازیکنان دیگری هم در راه خروج از باشگاه باشند.

8444