مدیران پیکان منتظر چراغ سبز فرکی برای فروش ۲ بازیکن

مدیران پیکان منتظر چراغ سبز فرکی برای فروش ۲ بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی- «حسین فرکی» پس از آخرین دیدار تیم پیکان در نیم فصل اول نظر نهایی خود را در مورد جدایی ۲ بازیکن این تیم، به مدیریت خودروسازان اعلام خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پیکان تهران از جمله تیم‌هایی است که در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده است و بسیاری از این بازیکنان پس از مطرح شدن، به تیم‌های پرطرفدار کوچ می‌کنند.

در سال‌های اخیر پرسپولیس، استقلال و سپاهان از جمله مقاصد اصلی بازیکنانی بوده‌اند که از پیکان به فوتبال کشور معرفی شدند.

امسال نیز  بسیاری از بازیکنان پیکان مد نظر تیم‌های مطرح لیگ برتر قرار گرفته و ممکن است چند مهره ثابت این تیم در نیم فصل راهی این تیم‌ها شوند.

شهریار مغانلو مهاجم پیکان که با ۷ گل یکی از مدعیان آقای گلی لیگ است، و همچنین سعید واسعی هافبک خلاق پیکانی‌ها مد نظر پرسپولیس، استقلال و تراکتور قرار گرفته اند و این احتمال وجود دارد که در نیم فصل دوم از جمع خودروسازان جدا شوند.

البته حسین فرکی پیش از این مخالفت رسمی خود را با جدایی این بازیکنان اعلام کرده بود اما وی قرار است پس از آخرین دیدار پیکان که روز شنبه هفته آینده مقابل تراکتور برگزار می‌شود (دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر) نظر نهایی خود را در مورد نقل و انتقالات تیمش در نیم فصل دوم و جدایی این بازیکنان اعلام کند.

این احتمال نیز وجود دارد که باشگاه پرسپولیس با پیکان بازیکنانی را معاوضه کند.

7413