واندا نارا: مسیر فوتبال ایکاردی را خراب نمی‌کنم

واندا نارا: مسیر فوتبال ایکاردی را خراب نمی‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی - واندا نارا همسر ایکاردی در مصاحبه جدیدی که با نشریه "لولنه" داشته در مورد برخی از جزئیات زندگی شخصی خود و رابطه خود با مهاجم آرژانتینی پاریسن ژرمن صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، ایکاردی در حال حاضر به صورت قرضی به پی اس جی ملحق شده اما بند خرید 70 میلیون یورویی هم در قراردادش است. وی گفته است:" می گویند که دوران فوتبال شوهرم را خراب می کنم اما این مسئله صحت ندارد. "

در ماه های اخیر شایعاتی در مورد خیانت واندا به ایکاردی و شروع رابطه وی به مارسلو بروزوویچ بازیکن کروات اینتر مطرح شده بود. واندا در این باره هم صحبت کرد:" برایم ناراحت کننده بود که داستان عاشقانه ای میان من و هم تیمی شوهرم مطرح کردند. آن هم در حالی که من در طول عمرم او را ندیده بودم."

واندا همچنین به ماجرای جدا شدنش از ماکسی لوپز همسر سابقش پیش از آشنایی با ایکاردی واکنش نشان داد و گفت که خیانت ماکسی علت این جدایی بوده است. واندا همچنین گفت که عادت دارد که گوشی تلفن مهاجم پی اس جی را چک کند:"البته چیزی در گوشی مائورو پیدا نکرده ام. همه چیز آرام است. مائورو هم تمام رمزهای من را دارد."

واندا نارا به عنوان وکیل مائورو ایکاردی در دنیای مردانه وکلای فوتبال قطعا کار سختی را داشته است. خودش در این باره می گوید:"دنیای فوتبال برای زنان مشکل است. برخی فکر می کنند که من هیچ چیز نمی فهمم و نمی توانم در مورد مسائل پیرامون فوتبال نظر بدهم. حتی در یک جلسه به من گفتند که مدیر یک باشگاه حاضر نیست که با زن ها صحبت کند و باید یک مرد را به نمایندگی از خودم بفرستم..."