تعطیلات ایکاردی و همسرش با افتتاح فروشگاه و عکس دسته‌جمعی

تعطیلات ایکاردی و همسرش با افتتاح فروشگاه و عکس دسته‌جمعی

پایگاه خبری فوتبالی - ماه های پایانی سال 2021 با اخبار حاشیه ای زیادی در مورد مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پی اس جی و همسرش واندا نارا همراه بود.

به گزارش فوتبالی، بحث خیانت ایکاردی به همسرش، قهر آنها، تهدید واندا به طلاق و در نهایت آشتی این زوج به یکی از سوژه های داغ شبکه های اجتماعی در ماه های اخیر تبدیل شد هر چند که در حال حاضر به نظر می رسد که رابطه مائورو و واندا کاملا خوب است و مشکلی با هم ندارند.

واندا این روزها برای سپری کردن تعطیلات کریسمس به همراه مائورو و پنج فرزندش به آرژانتین سفر کرده است. مائورو در روزهای اخیر مغازه لوازم آرایشی شخصی خود را افتتاح کرده است. روز گذشته واندا نارا با تغییر چهره سعی کرد که خودش را به عنوان یکی از فروشنده های فروشگاه جا بزند و برای این کار از کلاه، عینک و ماسک استفاده کرد و سعی کرد که کاری کند که مشتریان فروشگاهش او را نشناسند. البته در نهایت تعداد کمی از مشتریان فهمیدند که او صاحب فروشگاه است و به همین خاطر به تشویق وی پرداختند و با او عکس گرفتند.

روز گذشته ایکاردی، واندا و پنج فرزند خانواده به علاوه یکی دیگر از اقوامشان به بهانه عید کریسمس کنار هم عکس گرفتند. جالب این که اقوام ایکاردی لباس های بوکا جونیورز و ریورپلاته را به تن دارند، دو تیمی که رقبای سنتی در لیگ فوتبال آرژانتین به شمار می روند.

4125