همسر مرحوم حجازی: نمی توانند با خط زدن نام حجازی از روی تابلوها، یاد و نام او را از دل مردم بیرون کنند

همسر مرحوم حجازی: نمی توانند با خط زدن نام حجازی از روی تابلوها، یاد و نام او را از دل مردم بیرون کنند

پایگاه خبری فوتبالی- شفیعی گفت: افرادی که نام حجازی را مخدوش می‌کنند، بدانند که یاد ناصر از دل مردم بیرون نمی‌رود.

به گزارش فوتبالی، بهناز شفیعی، همسر مرحوم ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس آن مرحوم، اظهار داشت: آن قدر خوشحال هستم که نمی‌توانم صحبت کنم. وقتی جمعیت را دیدم، شوکه شدم. از همه کسانی که این مراسم را انجام دادند و چنین تندیسی را درست کردند، تشکر می‌کنم. از این موضوع خوشحال هستم و فقط می‌گویم که‌ ای کاش ناصرحجازی نیز حضور داشت.

شفیعی ادامه داد: ناراحتی من این است که چرا زمانی که ناصر در قید حیات بود به او توجه نشد و الآن شخصی مثل علی پروین را داریم و چرا چنین اتفاقی برای او رخ نمی‌دهد؟   به هر حال از همه دست اندرکاران این برنامه تشکر می‌کنم.  

او درخصوص اقدام برخی از افراد در مخدوش کردن نام ناصر حجازی روی یکی از تابلو‌های خیابان‌های تهران خاطرنشان کرد: می‌دانم که ناصر زنده و در بین ماست، اما این کار توسط یک سری از افراد روانی رخ داده است و از خدا می‌خواهم آن‌ها را شفا بدهد. اما باید بدانند که با خط زدن نام حجازی از روی تابلوها، نمی‌توانند یاد و نام او را از دل مردم بیرون کنند. 

همسر مرحوم حجازی درباره اختلاف اخیری که بین علی فتح الله زاده و جواد زرینچه در موضوع خیانت به حجازی رخ داده است، گفت:، چون من به  صورت دقیق از این موضوع خبر ندارم، نمی‌توانم اظهار نظر کنم. خدا می‌داند که ناصر کاری نکرده بود، اما درباره این ماجرا خبر ندارم و از چیزی مطلع نیستم.   

9697