پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را در فوتبالی تماشا کنید

پخش زنده قرعه کشی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا را در فوتبالی تماشا کنید

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا امروز برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، امروز در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک قرعه کشی جذاب در راه خواهد بود چرا که احتمال تقابل تیم هایی نظیر رئال مادرید و اتلتیکو مادرید با تیم هایی همچون بایرن مونیخ، لیورپول و منچسترسیتی خیلی زیاد است. قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 14:30 در مقر یوفا در شهر نیون آغاز خواهد شد که خیلی از دوستداران فوتبال منتظر مشخص شدن نتیجه قرعه های مرحله یک هشتم هستند تا بفهمند که تیم محبوبشان مقابل چه تیمی قرار می گیرد.

از سویی از ساعت 15:30 نیز قرعه کشی لیگ اروپا نیز با حضور تیم هایی همچون آژاکس، منچستریونایتد و آرسنال برگزار خواهد شد که قطعا این بخش هم برای دوستداران فوتبال جذابیت بسیاری خواهد داشت تا چنین تیم هایی نظیر حریفان خود را بشناسند.

مخاطبان عزیز اپلیکیشن و وبسایت فوتبالی از ساعت 14:30 می توانند منتظر باشند تا با دریافت پیام از طریق اپلیکیشن روی تلفن های همراه خود، هر دو مراسم را از طریق اپلیکیشن و وبسایت فوتبالی و همچنین شبکه اینترنتی "تیوا اسپورت" تماشا کنند و این رویداد حساس و اروپایی را دنبال کنند.