همه‌چیز درباره تیم‌ها، قرعه‌کشی و تاریخ بازی‌های یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ

همه‌چیز درباره تیم‌ها، قرعه‌کشی و تاریخ بازی‌های یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ

پایگاه خبری فوتبالی - با برگزاری آخرین بازی های مرحله‌ی یک هشتم نهایی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، تکلیف تمامی تیم‌های حاضر در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد. اکنون نگاهی داریم به زمان برگزاری قرعه کشی و تاریخ برگزاری بازی های مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا.

به گزارش فوتبالی، بازی های مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم به طور رفت و برگشتی برگزار خواهد شد و تیم های حاضر در این مرحله عبارتند از: رئال مادرید، پاریسن ژرمن، بایرن مونیخ، چلسی، دورتموند، منچسترسیتی، پورتو و لیورپول.

زمان برگزاری قرعه کشی این مرحله از رقابت‌ها، جمعه‌ی همین هفته و ساعت 3 بعد از ظهر به وقت ایران خواهد بود و تیم ها با رقبای خود آشنا خواهند شد و در خلال همین قرعه کشی، ترتیب میهمان بودن یا میزبان بودن آن‌ها در بازی رفت و برگشت مشخص می‌شود.

در واقع این مراسم ساعت 14:30 آغاز می‌شود و صحبت هایی اولیه در آن صورت می‌گیرد و قوانین در آن توضیح داده می‌شود. این مراسم مجازی بوده و در نیون برگزار می‌شود و تیم ها مسیرشان تا فینال را از طریق همین قرعه کشی متوجه می‌شوند.

پس از برگزاری قرعه کشی، مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازی های رفت این مرحله در تاریخ 6 و 7 آوریل یعنی 17 و 18 فروردین سال 1400 برگزار خواهد شد و بازی های برگشت هم در تاریخ 13 و 14 آوریل یعنی 24 و 25 فروردین ماه برگزار خواهد شد و به طور کلی تکلیف تیم های صعود کننده به نیمه نهایی رقابت ها مشخص می‌شود.

1470