نیمار و جبران دلخوری چند ساله: هدیه دادن پنالتی تیم به کاوانی!

نیمار و جبران دلخوری چند ساله: هدیه دادن پنالتی تیم به کاوانی!

پایگاه خبری فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن در جریان بازی چهارشنبه شب تیمش مقابل گالاتاسرای رفتار جالب توجهی را از خود نشان داد و کوشید تا دلخوری چند ساله ای که میان او و کاوانی بوده را جبران کند.

به گزارش فوتبالی، در جریان این بازی، نیمار یکی از ستاره های تیم پاریسی بود و نقش پررنگی در 4 تا از 5 گل تیمش را ایفا کرد. او حتی می توانست در پنجمین گل تیمش نیز تاثیرگذار باشد؛ چرا که داور با اعلام خطای پنالتی، یک ضربه پنالتی دراختیار تیم پاریسی قرار داد. اما نیمار به جای آنکه خودش پشت این توپ قرار بگیرد، این ضربه را به ادینسون کاوانی،هم تیمی اش هدیه داد و کاوانی هم این توپ را تبدیل به گل کرد تا تیم پاریسی با نتیجه 0-5 از سد گالا عبور کند.

از زمانی که نیمار به پاری سن ژرمن پیوست، همواره گمانه زنی های زیادی درمورد ارتباط نه چندان خوشایند و دلنشین میان او و کاوانی به گوش می رسید. تقریبا دو سال پیش بود که در جریان بازی پی.اس.جی مقابل لیون، این دو برسر زدن ضربه پنالتی ای که به نفع تیم پاریسی اعلام شده بود با هم درگیر شدند. در نهایت کاوانی پشت آن ضربه قرار گرفت و موقعیت گلزنی را خراب کرد و همین خشم نیمار را دو چندان کرد.

البته در طول این سالها ارتباط نیمار و کاوانی در زمین چمن همیشه با هم خوب بوده و علنا نشانی از اختلاف بعد از آن ماجرا بین آنها دیده نشده است. اما در بازی چهارشنبه شب زمانی که نیمار ضربه پنالتی را در اختیار کاوانی قرار داد، همه ازجبران آن دلخوری و آشتی کنان نیمار وکاوانی صحبت کردند. نیمار در شرایطی از کاوانی خواست تا پشت این ضربه پنالتی قرار بگیرد که کاوانی یک از بدترین فصول فوتبالی اش را از حیث فردی پشت سرمی گذارد. او مدتی است که جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست داده و توخل از ایکاردی به جای او در زمین استفاده می کند.

حتی بارها توخل به کاوانی گفته که او حتی مهاجم دوم تیم هم نیست و پشت سر ایکاردی و امباپه در اولویت سوم قرار دارد. نیمار هم با اطلاع از شرایط نامساعد هم تیمی اش، این ضربه پنالتی را در اختیار کاوانی قرار داد تا در این شرایط بحرانی کمی به او روحیه داده و او را به آرامش دعوت کند.

6363