دلیل عجیب خط خوردن ایکاردی از لیست گالاتاسرای

دلیل عجیب خط خوردن ایکاردی از لیست گالاتاسرای

پایگاه خبری فوتبالی - مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی از لیست گالاتاسرای خط خورد اما علت خط خوردنش به مسائل فنی یا مصدومیت ربطی ندارد.

به گزارش فوتبالی، مسائل شخصی دلیل غیبت ایکاردی بوده اند. در حقیقت رسانه های آرژانتین در روز پنجشنبه گزارش داده اند که ایکاردی با گالاتاسرای تمرین کرده اما در نهایت در لیست تیم ترکیه ای قرار نرگفت. در حقیقت ایکاردی در بازی گالاتاسرای و آدانا دمیرسپور در استانبول که با تساوی بدون گل به اتمام رسید، حضور نداشت.

دلیل غیبت ایکاردی این بود که تصمیم گرفته بود که به بوینوس آیرس سفر کند و سعی کند که با واندا نارا آشتی کند. برخی منابع گزارش داده اند که این دو در آپارتمان خود در منطقه بلگرانو ملاقات کرده اند که آنا روزنفلد به عنوان واسطه در این جلسه حضور داشته است. مشخص نیست که دلیل این ملاقات، آشتی کردن بوده یا دلیل آن نهایی کردن مراحل طلاق بوده است.

در هر صورت مسائل خانوادگی باعث شد تا ایکاردی در بازی اخیر گالاتاسرای حضور پیدا نکند. این مهاجم 29 ساله در سالهای اخیر مسیری نزولی را طی کرده و پس از سالهای ناموفق در پی اس جی تصمیم گرفت که راهی فوتبال ترکیه شود. گالاتاسرای برای خریدنش 25 میلیون یورو هزینه کرد اما حالا به علت مشکلات خانوادگی نتوانسته در خدمت گالاتاسرای باشد.

4125