نیمار درمورد شادی جدیدگلش با انگشتی بر لب: حاشیه بس است!

نیمار درمورد شادی جدیدگلش با انگشتی بر لب: حاشیه بس است!

پایگاه خبری فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در صحبتهایی درمورد شادی جدیدی که بعد از گلزنی های اخیرش به نمایش می گذارد ،توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی، نیمار بعد از نمایش خیره کننده و گلزنی در بازی تیمش مقابل گالاتاسرای در دور ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انگشتش را روی لبش قرار می داد و اینگونه گلزنی اش را جشن می گرفت.

این بازی که با برد 0-5 تیم پاریسی مقابل حریف ترکیه ای همراه بود، یکی از قوی ترین نمایش های نیمار در سال 2019 بود و او در اکثر گلهای تیمش دراین بازی نقشی مستقیم ایفا کرد.

نیمار با گلزنی در دقیقه 47 بازی با گالاتاسرای شادی جدیدی را به نمایش گذاشت و انگشتش را روی لبانش قرار داد و سرش را به سمت جلو خم می کرد.

حالا او در مورد این شادی جدید بعد از گل توضیحاتی داده و درگفتگو با اسپورته اینتراتیوو گفته:« همه می خواهند یک جروبحثی با من راه بیندازند. این شادی جدیدی است که من درموردش با دوستانم صحبت کرده بودم. هدفم از شادی این است که همه مسائل حاشیه ای را فراموش کنم، کمتر حرف بزنم و بیشتر بازی کنم.»

نیمار در جریان این بازی یک ضربه پنالتی که نصیب تیمش شده بود را در اختیار ادینسون کاوانی قرار داد تا بدین ترتیب تمام اختلافات و دلخوری های موجود با ستاره اروگوئه ای را کنار بگذارد. او حالا درمورد اهمیت این کاری که انجام داد و فرصت گلزنی را برای هم تیمی اش فراهم کرد توضیحاتی داده:« فردگرایی اصلا به کار فوتبال نمی آید. اگر من می خواستم تنهایی کار کنم، خب تنیس بازی می کردم. ولی در فوتبال همه باید شاد باشند و حس خوبی داشته باشند. کاوانی به این گلزنی نیاز داشت. او مدتی است موفق به گلزنی نشده و هر مهاجمی دوست دارد به گل برسد. او این پنالتی را تبدیل به گل کرد وما همه خوشحال شدیم. من خوشحال شدم که همگی خوشحال به خانه رفتیم.»

نیمار که در این فصل با مصدومیتهای متعددی دست و پنجه نرم کرده، تا به اینجای فصل 7 گل برای تیمش زده و 3 پاس گل داده. او در بازی یکشنبه شب تیمش مقابل سن اتین در لیگ یک مجددا فرصت خودنمایی خواهد داشت. پاری سن ژرمن درحال حاضر با فاصله ای پنج امتیازی نسبت به مارسی در صدر جدول لیگ یک فرانسه قرار دارد.

6363