امامعلی: مقابل استقلال مستحق برد بودیم

امامعلی: مقابل استقلال مستحق برد بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: بازی در ورزشگاه آزادی برای من بد نشد و خوشحالم که برای تیمم در دیدار با استقلال گل زدم.

به گزارش فوتبالی، فراز امامعلی در خصوص بازی با استقلال که با تساوی 2-2 به پایان رسید گفت: چند ساعت قبل از بازی به ما خبر دادند که این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. زمین چمن آزادی با ورزشگاه شهر قدس قابل قیاس نیست و این موضوع به ما کمک کرد تا از لحاظ تاکتیکی شرایط خوبی داشته باشیم. بازی در ورزشگاه آزادی برای من بد نشد و خوشحالم که توانستم در این دیدار برای تیمم گل بزنم.

مهاجم پیکان در خصوص گلی که به ثمر رساند، تاکید کرد: وقتی مهاجم در موقعیت تک به تک به دروازه‌بان نزدیک می‌شود کار سخت‌تری دارد. حسینی دست‌هایش را باز کرده بود و اگر ضربه می‌زدم شاید توپ گل نمی‌شد، در آن صحنه مدافع حریف هم مرا تعقیب می‌کرد و امکان داشت شارژم کند. بهترین تصمیم این بود که حسینی را دریبل کنم و خوشحالم که توپ وارد دروازه شد. 

امامعلی در پاسخ به این پرسش که «آیا تساوی در این بازی عادلانه بود؟» اظهار داشت: ما مستحق برد بودیم و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. در این بازی یک پنالتی از دست دادیم و یک پنالتی هم برای پیکان گرفته نشد ضمن اینکه موقعیت‌های خوبی را هم از دست دادیم.

.

9697