حسین مالکی: دوست دارم به استقلال هم گل بزنم

حسین مالکی: دوست دارم به استقلال هم گل بزنم

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر گلزن تیم شاهین بوشهر امروز پنجمین گل خود در لیگ نوزدهم را برابر تیم صنعت نفت آبادان به ثمر رساند. 

به گزارش فوتبالی، حسین مالکی گلزن تیم شاهین بوشهر درباره دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: واقعا از نتیجه راضی نیستیم، همه برای برد به میدان رفتیم و خیلی ناراحتیم، این بازی بالاخره تمام شد و باید فکر بازی های بعد باشیم.

وی درباره خطای پنالتی و تصمیمات داور گفت: پنالتی که صد در صد صحیح بود، خود بازیکن تیم نفت هم اعتراض خاصی نکرد و با پا به پشت پایم ضربه زد و خدارا شکر  در دو قدمیصحنه،  داور کنار خط بودم، فکر می کنم داور می توانست دو پنالتی دیگر بگیرد. در یک صحنه من را بازهم در محوطه زدند و در صحنه دیگر توپ به دست بازیکن نفت خورد، با این حال باید به نظر داور احترام گذاشت و ببینیم که کارشناسان درباره این صحنه ها چه می گویند.

وینگر رامهرمزی شاهین درباره تقابل با اسکوچیچ و گلزنی دوباره برابر تیم های وی گفت: اسکوچیچ یک مربی فوق العاده است و افتخار شاگردی او را داشته‌ام و بابت همه زحمت هایی که برای من کشید، ممنون هستم. به هرحال فوتبال حرفه ای است، چه قبل و چه بعد بازی هم به سمتش رفتم چراکه برای من فرد خیلی محترمی است.

وی درباره بازی با استقلال و انگیزه گلزنی نیز گفت: قطعا هر بازیکنی دوس دارد در ورزشگاه آزادی برابر سرخابی ها گلزنی کند، من هم مستثنی نیستم اما برای ما مهم تر از گلزنی در آن بازی، موفقیت تیم است. کاری به مسائل کنونی استقلال نداریم چراکه تیم قدرتمندی هستند و با تمام توان برای نبرد با آنها آماده خواهیم شد.

4344