مالکی: امیدوارم روزی شاهین به لیگ برتر بازگردد/ با همه قدرت مقابل پرسپولیس به زمین می‌رویم

مالکی: امیدوارم روزی شاهین به لیگ برتر بازگردد/ با همه قدرت مقابل پرسپولیس به زمین می‌رویم

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: بازی اول همیشه خیلی مهم است و ما با قدرت تمام مقابل پرسپولیس به زمین می‌رویم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، حسین مالکی در خصوص جدایی‌اش از تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، اظهار داشت: من دو سال برای شاهین‌ به میدان رفتم و خاطرات خوب و بد زیادی از این تیم دارم. مردم بوشهر همیشه به من لطف داشتند. قسمت تلخ ماجرا این بود که شاهین به لیگ یک سقوط کرد. امیدوارم دوباره روزی این تیم را در لیگ برتر ببینیم.

وی درباره پیوستنش به سایپا، تصریح کرد: با مشورت‌هایی که انجام دادم تصمیم گرفتم به جمع سایپایی‌ها اضافه شوم و مطمئنم که تصمیم درستی گرفتم. این باشگاه آرامش خاصی دارد و این موضوع برایم خیلی مهم است. سعی می‌کنم روندی که در شاهین داشتم را ادامه دهم و برای تیم جدیدم گل‌های مهم و زیادی به ثمر برسانم. البته این در حالی است که ابراهیم صادقی و کادرفنی به من اطمینان کنند و من تمام تلاشم را می‌کنم جواب اعتمادشان را بدهم.

بازیکن جدید تیم فوتبال سایپا در مورد مصاف این تیم با پرسپولیس در هفته اول لیگ بیستم، خاطرنشان کرد: بازی اول همیشه خیلی مهم است و ما با قدرت تمام مقابل پرسپولیس به زمین می‌رویم و فقط به فکر پیروزی هستیم و امیدوارم این موضوع با کمک کادرفنی و بازیکنان اتفاق بیفتد.

7474