مالکی: گلزنی‌هایم شیرین نبود چون شاهین افتاد

مالکی: گلزنی‌هایم شیرین نبود چون شاهین افتاد

خبرگزاری فوتبالی- وینگر رامهرمزی تیم شاهین بوشهر  نتوانست مانع از سقوط تیمش شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، حسین مالکی بازیکن تیم شاهین در این‌فصل از رقابت‌ها موفق شد تا هفت گل به ثمر ربرساند، سه پاس گل بدهد و دو پنالتی در ۲۱ بازی بگیرد، او در این فصل برای تیم شاهین چندین پست بازی کرد .حسین مالکی وینگر مهاجم تیم شاهین بوشهر درباره این فصل از رقابت‌های لیگ برتر و سقوط شاهین بوشهر گفت: سال سختی در بوشهر داشتیم، همه تلاش کردیم اما متأسفانه نتوانستیم تیم را در لیگ‌برتر حفظ کنیم. مردم بوشهر ما را حلال کنند، تغییرات خیلی زیادی داشتیم و این باعث شد تا تیم هرچند وقت یک تغییر بزرگ داشته باشد، فکر می‌کنم اگر فرصت به آقای پاشازاده بیشتر داده می‌شد می‌توانست خیلی بهتر عمل کند اما متاسفانه فرصت وی کم بود.

وی درباره فصل بعد و پیشنهادهایش گفت: قبلا به دلیل انتخاب اشتباه یک فصل بیرون بودم و می‌خواهم بهترین تصمیم را بگیرم، هدف‌های بزرگی در ادامه و فصل بعد خواهم داشت.

حسین مالکی در انتها درباره گلزنی‌های خود گفت: خداراشکر هفت گل زدم، هفت گل که هیچ اگر هفتاد هم گل بزنم وتیم سقوط کند اصلا شیرین نیست، زمانی گلزنی شیرین است که تیم نتیجه بگیرد. برای شاهین بوشهر آرزوی موفقیت دارم و امیدوم هرچه زودتر به لیگ بازگردد، از مردم بوشهر بابت این دو فصل مهمان نوازی ممنون هستم و امیدوارم که از فرزندشان راضی باشند.

7474