سولشر: منچستریونایتد هنوز هم باشگاه بزرگتری نسبت به سیتی است

سولشر: منچستریونایتد هنوز هم باشگاه بزرگتری نسبت به سیتی است

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر، سرمربی منچستریونایتد، باور دارد که علیرغم نتایجی که در سال های اخیر به دست آمده این باشگاه هنوز هم باشگاه بزرگتری نسبت به منچسترسیتی است. 

به گزارش فوتبالی، دو تیم رقیب و همشهری امشب در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر می روند. پیش از این منچستریونایتد تیم برتر و پرافتخار شهر منچستر بود و در 20 سال 13 عنوان قهرمانی به دست آورده بود. حالا آنها در حال آغاز هفتمین سال بدون جام خود در فوتبال انگلیس هستند و پس از جدایی سرالکس فرگوسن در سال 2013 شرایط سختی را تجربه می کنند. در عین حال سیتی دو بار متوالی قهرمان لیگ برتر شده تا در 8 سال اخیر 4 قهرمانی در کارنامه خود داشته باشد. امسال اما سیتی 11 امتیاز از لیورپول صدرنشین عقب افتاده و یونایتد نیز شرایط خوبی را در جدول رده بندی تجربه نمی کند. 

سولشر پیش از این دیدار حساس به خبرنگاران گفت: " با توجه به اندازه باشگاه ما، باید این فاصله را از میان برداریم و هدف ما این است که از تیم هایی که بالاتر از ما قرار گرفته اند، عبور کنیم. باور دارم که این باید هدف ما باشد. ما باید برای این کار تلاش کنیم و چیزی است که به آن باور داریم چون توانایی انجام این کار را داریم و بازیکنان لازم را نیز داریم پس چرا که نه؟ تا زمانی که در مسیر درست حرکت کنیم و آنجا حضور داشته باشیم روزی که در آن هستیم، روز خوبی است. یونایتد هنوز هم باشگاه بزرگتری است و تسلیم نخواهد شد. این کاری است که ما انجام خواهیم داد. "

1070