عالمی: استراماچونی ضعف‌هایش را پوشش داده/ «نظم» رمز موفقیت استقلال است

عالمی: استراماچونی ضعف‌هایش را پوشش داده/ «نظم» رمز موفقیت استقلال است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به روند مطلوب این تیم در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر، گفت: استراماچونی در هفته‌های اخیر نقاط ضعفش را پوشش داده و توانسته موفق باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، ایمان عالمی عملکرد آبی پوشان در هفته های اخیر را مطلوب توصیف کرد و گفت: آن چیزی که توانسته به استقلال کمک کند تا از روزهای ابتدایی فصل فاصله بگیرد، نظم و انضباطی است که استراماچونی بر تیمش حاکم کرد و همین امر رمز موفقیت آبی پوشان شد. 

وی نمایش قابل قبول برابر سپاهان و پیروزی برابر شهرخودرو را یک اتفاق خوب برای استقلال دانست و گفتک سپاهان و شهرخودرو دو مدعی قهرمانی هستند که استقلال برابر آنها نمایش خوبی داشت و با پیروزی برابر شهرخودرو صدرنشین شد. 

پیشکسوت استقلال در مورد کنار گذاشتن دانشگر به خاطر بی انضباطی خاطرنشان کرد: شک ندارم دانشگر یک بازیکن خوب و متعصب است و از فیزیک خوبی برای خط دفاع برخوردار است اما اعتقاد دارم نظم و انضباط در طول چند ماه گذشته رمز موفقیت استقلال بوده و دانشگر هم باید تابع نظم و انضباط باشد. بسیار  خوشحالم که استراماچونی نظم و انضباط را فدای امتیاز نمی کند و بر سر اصول خود باقی مانده است.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که استراماچونی چه تغییراتی در استقلال به وجود آورده؟ گفت: بزرگترین تغییر او سیستم ۳-۵-۲ در استقلال است که حالا بازیکنان به خوبی در حال اجرای آن هستند هر روز بهتر از گذشته می شوند. اگرچه در ابتدای فصل خیلی ها از استراماچونی دفاع می کردند اما هرچه از زمان بازی ها گذشت او بر تیم مسلط شد، با بازیکنان رابطه خوبی برقرار کرد و حالا یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال ایران است و من امیدوارم این روند تا قهرمانی استقلال در لیگ برتر و جام حذفی ادامه پیدا کند.


4344