سومین خبر بد پیاپی برای هواداران رئال مادرید؛ گرت بیل هم مصدوم شد

سومین خبر بد پیاپی برای هواداران رئال مادرید؛ گرت بیل هم مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - پس از هازارد و مارسلو، حالا گرت بیل سومین بازیکنی است که کادر پزشکی رئال مادرید امروز مصدومیتش را تائید کرده است.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت بازیکن ولزی از دو بازیکن دیگر جزئی تر است و بدین ترتیب این بازیکن دو بازی بعدی رئال مادرید مقابل اسپانیول و بروژ را قطعا از دست می دهد. حضور بیل مقابل والنسیا قطعی نیست اما گرت مشکلی برای حضور در بازی روز 27 آذر مقابل بارسلونا در نیوکمپ نخواهد داشت و به این بازی می رسد.

در حال حاضر هازارد، خامس رودریگز، بیل، لوکاس وازکز و آسنسیو دیگر مصدومان رئال مادرید در فاز هجومی هستند و دست زیدان به شدت خالی است. برای بازیهای آینده وینیسیوس، بنزما، یوویچ، رودریگو گوئس  و براهیم دیاز تنها گزینه های زیدان در خط حمله هستند و باید دید که سرمربی رئال مادرید در مقابل بحران مصدومیت ها چه تدبیری خواند اندیشید.

جلسه تمرینی امروز رئال مادرید با شش غایب پیگری شد که آلتوبه، فران گارسیا و فرانچو از آکادمی با اعضای تیم بزرگسالان تمرین کردند.

در غیاب مارسلو به نظر می رسد که فرلاند مندی در ترکیب قرار بگیرد. در غیاب عناصر هجومی نیز زیدان احتمالا از سیستم چهار هافبک با حضور والورده، ایسکو، کاسمیرو و کروس استفاده می کند و بنزما در کنار رودریگو گوئس در خط حمله قرار می گیرد.