قاسمی‌نژاد: مقابل استقلال دنبال تساوی نیستیم/ پیروزی در بازی‌های بزرگ اهمیت زیادی دارد

قاسمی‌نژاد: مقابل استقلال دنبال تساوی نیستیم/ پیروزی در بازی‌های بزرگ اهمیت زیادی دارد

پایگاه خبری فوتبالی- امین قاسمی‌نژاد، مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو تأکید کرد که آنها با وجود اینکه در تهران مقابل استقلال قرار می‌گیرند، به فکر کسب نتیجه تساوی نیستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، امین قاسمی‌نژاد در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی با استقلال، آن هم در حالی که بازی قبلی مقابل صنعت نفت را واگذار کردند، گفت: ما در زمین خودمان نتیجه بدی گرفتیم، اما در فوتبال وقتی مسابقه تمام می‌شود باید به آینده و بازی‌های بعدی فکر کنیم. ما شکست در بازی قبلی را فراموش کرده و حالا برای بازی با استقلال آماده هستیم. در این چند روز هم خیلی خوب تمرین کردیم و بازیکنان انگیزه بالایی برای این مسابقه دارند.

وی در ارتباط با شرایط این روزهای استقلال و اینکه به نظر می‌رسد شهر خودرو روز سختی در ورزشگاه آزادی داشته باشد، خاطرنشان کرد: استقلال تیم خوبی است و در این هفته‌ها هم در بهترین فرم قرار دارد. آنها فردا از حمایت هواداران‌شان نیز بهره خواهند برد، اما ما هم شهر خودرو هستیم و می‌خواهیم در این بازی بزرگ خودمان را نشان دهیم. هدف ما در این فصل قهرمانی است، پس موفقیت در بازی‌های بزرگ برای‌مان اهمیت زیادی دارد.

قاسمی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که «آیا تساوی مقابل استقلال برای آنها راضی‌کننده است؟»، اظهار داشت: ما برای مساوی بازی نخواهیم کرد، در هر بازی که در مشهد یا بیرون از مشهد بازی می‌کنیم فقط دنبال سه امتیاز هستیم. در این چند روز هم روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم و می‌دانیم که باید چگونه فوتبال بازی کنیم. هواداران ما هم قطعاً در تهران ما را تنها نمی‌گذارند و برای حمایت از شهر خودرو به استادیوم آزادی می‌آیند.

4344