احضار مالک پاریسن ژرمن به دادگاه به اتهام رشوه دادن

احضار مالک پاریسن ژرمن به دادگاه به اتهام رشوه دادن

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی مدیر پاریسن ژرمن پس از لغو بازی تیمش و موناکو به علت بارش شدید باران، راهی برنا شد تا برای بازجویی در پرونده تخلف بین اسپورت شرکت کند.

به گزارش فوتبالی، گفته می شود که بین اسپورت برای گرفتن حق پخش جام جهانی 2026 و 2030 مرتکب تخلف شده و رشوه داده است و گفته می شود که ناصر الخلیفی هم در این پروسه دست داشته است. مدیر پاریسن ژرمن به همراه گرگویر مانژه، وکیلش راهی سوئیس شده و باید در دادگاه شرکت کند. الخلیفی که عضو هیئت مدیره شبکه بین اسپورت است، به عنوان مطلع به دادگاه احضار خواهد شد. گفته می شود که این شبکه قطری برای گرفتن حق پخش مسابقات دو جام جهانی 2026 و 2030 در خاور میانه و قاره آفریقا مرتکب تخلف شده است. اکیپ گزارش داده است که در حال حاضر بین اسپورت برای گرفتن میزبانی این دو تورنمنت هیچ رقیبی ندارد. آنها برای گرفتن حق پخش دو جام جهانی 2018 و 2022 مبلغ 300 میلیون یورو پرداخته اند و حالا برای دو جام جهانی بعد از آن قرار است که بیش از 480 میلیون یورو بپردازند.

البته نزدیکان الخلیفی می گویند که این اتهامات از جانب فیفا هیچ پایه و اساسی ندارند. بین اسپورت مدعی است که پرداخت چنین مبلغی برای گرفتن حق پخش میزبانی را بر اساس سیاست های خود انجام داده و به هیچ وجه بخشی از آن به عنوان رشوه نخواهد بود.