امری در نامه خداحافظی اش، از شاگردانش تشکر نکرد!

امری در نامه خداحافظی اش، از شاگردانش تشکر نکرد!

پایگاه خبری فوتبالی- اونای امری سرمربی اسپانیایی دنیای فوتبال روز جمعه از سمت مربیگری آرسنال برکنار شد. صبر مدیران آرسنال نسبت به این سرمربی اسپانیایی  بعد از باخت روز پنجشنبه این تیم مقابل آستانه در لیگ اروپا لبریز شد و درنتیجه امری از سمتش اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، خود امری هم خبر برکناری اش را تائید کرد و باانتشار نامه ای تشکر آمیز از سران باشگاه و هواداران آرسنال تشکر کرد. او بعد از جدایی آرسن ونگر از جمع توپچی ها جانشین این سرمربی پرافتخار فرانسوی شد ولی نتوانست مدت زمان زیادی دراین تیم بماند.

البته رسانه های انگلیسی در گزارشهایشان اعلام کردند که از جمله دلایل اخراج امری، علاوه بر نتایج ضعیف تیمش، عدم هماهنگی او با بازیکنان تیم بوده است. جالب اینجاست که امری در نامه خداحافظی اش از هیچ یک از بازیکنان آرسنال تشکر نکرده ولی از مدیران و مقامات باشگاه و همچنین هواداران این تیم تشکر کرده است. برخی رسانه های انگلیسی درگزارشهایشان به این نکته اشاره کرده اند که برخی از بازیکنان آرسنال، برکناری سرمربی تیمشان را سوژه خنده کرده اند.

در نامه منتشره از سوی امری می خوانیم:« می خواهم از ته قلبم از تمام هواداران آرسنال تشکر کنم ؛ چون باعث شدند تا من بزرگی این تیم را لمس کنم. از تمام کسانی که درسراسر دنیا از ما حمایت کردند؛ کسانی که برای تماشای بازیهای ما به ورزشگاه امیریتس آمدند؛ آنهایی که در پایان بازی ها زیر باران و درسرما منتظر می ماندند تا من احوالپرسی کنند.. می خواهم به همه این افراد بگویم که من با عشق، علاقه و نهایت توانم تلاش کردم. هرگز هیچ چیزی به اندازه کسب یک نتیجه مطلوب برای شما، برایم مهم نبود. 

به علاوه میخواهم از تمام کارمندان باشگاه آرسنال به خاطر تلاشهایشان تشکر کنم. بزرگی آرسنال درتک تک مدیران، نیروهای اجرایی، کارمندان، دستیاران و نیروهای داوطلب تیم مشخص است. به ویژه می خواهم از ایوان گازیدیس که از من درتیم استقبال کرد و رائول سانلی، ادو و... به خاطر احترامی که برایم قائل بودند و روحیه همکاری شان و کمکهایشان تشکر کنم. تا آخرین لحظه با من با احترام و صداقت رفتار شد و قطعا از همه به خاطر اعتمادشان متشکرم.

یک سال و نیم مملو از احساسات؛لحظات تلخ و شیرینی را با هم سپری کردیم ولی حتی یک روز هم نبود که به فرصتی که برای کار کردن دراین باشگاه برایم فراهم شد و فرصت همکاری با بازیکنانی با توانایی های حرفه ای و شخصی فکر نکنم. همیشه بازیکنان از پوشیدن این پیراهن احساس غرور می کردند و شایسته حمایت شما هستند. من تجربیات زیادی در فوتبال دارم ولی در انگلیس لذت زیادی بردم و درسهای زیادی آموختم. به ویژه در مورد احترام به افراد حرفه ای و درمورد خلوص فوتبال.همیشه بهترین ها را برایتان آرزو دارم.»

6363