پیش بازی سپاهان - استقلال/ به دنبال صدرنشینی در نقش جهان

پیش بازی سپاهان - استقلال/ به دنبال صدرنشینی در نقش جهان

پایگاه خبری فوتبالی- مهمترین بازی هفته دوازدهم لیگ و شاید نیم فصل، فردا در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش فوتبالی، سپاهان و استقلال در حالی فردا به مصاف یکدیگر می‌روند که تیم استراماچونی به دنبال خلق یک رکورد ویژه است. در صورتی که استقلال بتواند سپاهان را شکست دهد آن وقت سرمربی ایتالیایی به به رکورد جاودانه زدراوکو رایکوف یوگسلاو در سال ۵۳ که هفت برد متوالی به دست آورده بود برسد. اتفاقی که باعث می‌شود استقلال به صدر جدول برسد البته به شرطی که شهرخودرو جلوی صنعت نفت امتیاز از دست بدهد.

طبیعتا سپاهان به هیچ وجه حریف آسانی برای استقلال نیست و تیم امیر قلعه‌نویی که یکی از دو تیم بدون باخت لیگ تا اینجای مسابقات است، اصلا دوست ندارد در این بازی خانگی امتیازی از دست دهد. امیر قلعه‌نویی هم مثل استراماچونی منتظر یک لغزش از سوی شهرخودروی صدرنشین است و به همین دلیل برای گرفتن سه امتیاز از استقلال، وارد میدان خواهد شد. تیم قلعه‌نویی که موفق شده پرسپولیس و تراکتور را ببرد، حالا به دنبال گرفتن سه امتیاز از سومین مدعی قهرمانی لیگ است.

تقابل بهترین‌ها: سپاهان با تنها یک گل خورده صاحب بهترین خط دفاعی لیگ است و استقلال با 23 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. تقابل پیام نیازمند و خط دفاعی سپاهان با خط حمله استقلال، یکی از مهمترین نکات این بازی است.

چهره‌های ویژه: شیخ دیاباته و کی‌روش استنلی. مهاجمان استقلال و سپاهان قطعا نقشی مهم در بازی فردا خواهند داشت و باید دید کدام یک از آنها برنده جنگ با خط دفاعی حریف خواهد شد.
دیگر چهره ویژه این بازی امید نورافکن است. بازیکنی که در سپاهان احیا شده و تقابل او با تیم سابقش‌ می تواند اتفاق جذابی باشد. به جز او؛ علی قربانی و سجاد شهباززاده دیگر استقلالی های سپاهان هستند.

نتیجه هفته گذشته: استقلال 1-2 از سد نساجی گذشت و سپاهان هم که بازی هفته گذشته‌اش لغو شد، در آخرین بازی‌اش در لیگ، تراکتور را شکست داد. شاگردان امیر، در جام حذفی هم 1-2 پیکان را شکست دادند.

وضعیت در جدول: سپاهان با 22 امتیاز در رده دوم قرار دارد و استقلال 21 امتیازی تیم سوم جدول است.

1984