زاهدی: با درد بازی می‌کردم، اما الان آماده‌ام

زاهدی: با درد بازی می‌کردم، اما الان آماده‌ام

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع میانی ماشین‌سازی امیدوار است روند خوب خود را طی کرده و برابر سایپا به برتری برسند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مسیح زاهدی درباره شرایط ماشین‌سازی اظهار کرد: ماشین‌سازی یکی از کمترین بودجه‌ها را از بین تمام تیم‌های لیگ برتری دارد ولی با این حال سیاست باشگاه نگه داشتن تیم در میانه‌های جدول با حداقل هزینه‌ها بوده و تا به حال نیز موفق شده‌ایم که تیم را در راستای سیاست‌های باشگاه پیش ببریم و من به شخصه اعتقاد دارم در رده نهم بودن برای این تیم عالی است و تنها بخاطر تفاضل گل عقب هستیم.

او که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت کوتاه مدت مجددا به ترکیب ماشین‌سازی رسیده و عملکرد خوبی در هفته‌های قبل داشته، در این باره می‌گوید: دوران آسیب دیدگی‌ام تمام شده و اکنون بازی می‌کنم؛ زیاد پسندیده نیست که هر روز از مصدومیت صحبت کنیم؛ من در شرایط بد نیز بازی می‌کنم و خودتان دیدید علی‌رغم اینکه در دقیقه پنج بازی با پرسپولیس مصدوم شده بودم ولی با بی‌حس کردن پای مصدومم و به نوعی با مخفی کردن درد، بازی را ادامه دادم تا تیم از درد پای من ضربه نخورد و اکنون نیز آماده هستم.

مدافع ماشین‌سازی در مورد کامبک لحظه آخری مقابل ذوب آهن عنوان کرد: ما روی اتفاق گل خوردیم و در مقابل هرچه زدیم به در بسته خورد؛ اصلا لایق باخت به ذوب نبودیم، اما خوشحال هستم که در این دیدار بدشانسی ما را رها کرد تا در نهایت با تلاش بچه‌ها در دقایق پایانی نتیجه بگیریم؛ این برد دقیقه نودی همدلی بچه‌ها ر ا نشان می داد.

زاهدی درخصوص دیدار این تیم مقابل سایپا گفت: آنها تیمی شبیه به ما هستند و تقریبا در جدول لیگ نیز هم‌رده هستیم و آنها هم تیم جوانی دارند؛ سایپایی‌ها مربی جوان و با انگیزه‌ای دارند و همین انگیزه‌ها موجب خواهد شد تا فردا یک دیدار جذاب را شاهد باشیم. با وجود لغو مسابقه هفته گذشته، یک دیدار تدارکاتی خوب در تبریز داشتیم و با تمرینات ویژه تلاش می‌کنیم که روند رو به رشد خودمان را برابر سایپا ادامه دهیم.

7413