مسیح زاهدی: هرچه به مهاجری می‌گویم دفاع راست نیستم توجه نمی‌کند!

مسیح زاهدی: هرچه به مهاجری می‌گویم دفاع راست نیستم توجه نمی‌کند!

وبسایت رسمی فوتبالی- مدافع ماشین سازی در مورد بازی با پرسپولیس و شرایط خودش در تیم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مسیح زاهدی در خصوص بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی بود و رفته بودیم با یک عملکرد خوب دست پر برگردیم و شانس این را هم داشتیم که پیروز شویم ولی متاسفانه نشد. تساوی هم نتیجه بدی نیست خصوصاً اینکه حریف فرصت‌های زیادی هم روی دروازه ما ایجاد کرد و خیلی فشار آوردند.

وی در مورد صحنه پنالتی هم گفت: هرکسی از نمای دوربین صدا و سیما صحنه را ببیند می‌گوید پنالتی بود ولی من نزدیک صحنه بودم و دیدم بودیمیر هم اهل شاخه را گرفته بود و دستش را انداخته بود پشت او و از آن زاویه مشخص بود که پنالتی نیست. با این حال کارشناسان داوری بهتر می‌توانند نظر بدهد ولی از نظر من پنالتی نبود.

مدافع ماشین‌سازی در مورد اینکه استقلال و سپاهان چشم به برتری ماشین سازی مقابل پرسپولیس داشتند عنوان کرد: ما که تلاش‌مان را کردیم ولی آنها اگر چشم امیدشان به ما بود باید خودشان بازی‌هایشان را می‌بردند تا نتیجه بازی با ما به دردشان بخورد برای همین نمی‌توانند به ما خرده‌ای بگیرند.

زاهدی در مورد استقلالی بودن مهاجری و انگیزه بالایش برای این بازی گفت: من تفاوتی در رویکرد مهاجری در این بازی با سایر بازی‌ها ندیدم. کلاً در بازی‌های بزرگ که پخش مستقیم دارد همه ما انگیزه بیشتری داریم و نیازی به تهییج شدن نداریم و همانطور که جلوی استقلال و سپاهان بازی کردیم در این بازی به میدان رفتیم.

وی در مورد تغییر پستش در این بازی عنوان کرد: واقعاً نمی‌دانم آقای مهاجری چه اصراری دارد من را دفاع راست بازی دهد در حالیکه بارها گفته‌ام من دفاع راست نیستم و پستم دفاع وسط است. این را چند بار با خودشان مطرح کردم که دوست ندارم دفاع راست بازی کنم ولی اثری ندارد. من در دفاع وسط بازی‌های خوبی انجام دادم و پیشنهادات خوبی گرفتم ولی از بس پستم تغییر کرد که دچار نوسان شدم. بازی قبلی مقابل پرسپولیس هم دفاع چپ بودم.

مدافع ماشین سازی در مورد اینکه جدایی احمد موسوی چقدر در این موضوع موثر است گفت: موسوی دفاع راست ما بود و عملکرد خوبی داشت ولی از وقتی جدا شد مهدیزاده در تیم ما در دفاع راست خوب بازی کرد و مشکلی در این پست نداشتیم. واقعاً از پست دفاع راست خوشم نمی‌آید.

زاهدی در مورد تصمیمش برای فصل آینده خاطرنشان کرد: شرایط ادامه همکاری با ماشین سازی را ندارم و برای پیشرفتم می‌خواهم آخر فصل جدا شوم. پیشنهاداتی دارم که البته چون قرارداد دارم باید رضایت باشگاه را بگیرم. مقصدم به احتمال زیاد خارج از کشور است.



9697