امید نساجی به صدور کارت قاضی

امید نساجی به صدور کارت قاضی

پایگاه خبری فوتبالی- فرهاد صنیعی فر مالک باشگاه نساجی آخرین تلاشهای خود را برای دریافت کارت بازی محمد قاضی مقابل استقلال انجام می‌دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، مالکان باشگاه نساجی هفته گذشته پس از رایزنی‌هایی که داشتند توانستند مجوز بازی علیرضا حقیقی را دریافت کنند که البته این بازیکن در همان نخستین بازی دچار آسیب دیدگی شد. نساجی ۵ بازیکن دیگر دارد که به دلیل بدهی‌های معوقه، کارت بازی آنها هنوز صادر نشده است.

مالکان نساجی‌ها ۷۰۰ میلیون از بدهی‌های معوقه شان را پرداخت کردند تا به واسطه آن مجوز بازی حداقل یکی از بازیکنان شان مقابل استقلال را دریافت نمایند.

محمد قاضی، مهرداد کفشگری، مجتبی رمضانی، رضا جلالی و محمد حسین باباگلی ۵ بازیکنی هستند که در انتظار تایید فدراسیون و صدور کارت بازی شان هستند تا در تیم نساجی مورد استفاده قرار گیرند.

احتمال این که امروز فرهاد صنیعی فر با مهدی تاج دیداری داشته باشد تا مجوز بازی حداقل یک بازیکن این تیم پس از پرداخت بخشی از بدهی‌های معوقه شان گرفته شود وجود دارد.

در بین این ۵ بازیکن، اولویت مسئولان نساجی با محمد قاضی است و اگر قرار باشد کارت تنها یک بازیکن صادر شود، نظر آنها صدور کارت بازی این مهاجم باتجربه است.

1984