کارت بازی محمد قاضی برای دیدار نساجی با استقلال صادر شد

کارت بازی محمد قاضی برای دیدار نساجی با استقلال صادر شد

پایگاه خبری فوتبالی- با پیگیری‌های مالک باشگاه نساجی و پرداخت بخشی از بدهی‌های معوقه این باشگاه، کارت بازی محمد قاضی و سایر بازیکنان جدید نساجی صادر شد.

به گزارش فوتبالی، بعد از آن که مالکان باشگاه نساجی بخشی از بدهی‌های معوقه خود را پرداخت کردند، با مساعدت فدراسیون فوتبال کارت بازی ۵ بازیکن جدید این تیم صادر شد تا به لحاظ قانونی مشکلی برای دیدار مقابل استقلال و سایر بازیهای این تیم در فصل جاری نداشته باشند. 

محمد قاضی، مهرداد کفشگری، مجتبی رمضانی، رضا جلالی و محمد حسین باباگلی پنج بازیکن جدید تیم نساجی هستند که امکان بازی کردن شان ایجاد شد. 

در حالی کارت بازی این ۵ بازیکن صادر شد که آنها هنوز تمرینی مشترک با بازیکنان نساجی نداشته‌اند و در اردوی این تیم برای بازی با استقلال حضور ندارند و این موضوع احتمال استفاده از آنها مقابل استقلال را کم می‌کند.

تنها بازیکنی که ممکن است امشب به اردوی نساجی اضافه شده و فردا مقابل استقلال فرصت بازی پیدا کند، محمد قاضی مهاجم باتجربه و ۳۴ ساله این تیم است.

دیدار دو تیم نساجی استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ فردا (دوشنبه) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

7655