مصدومیت هافبک رئال مادرید و احتمال غیبت شش هفته‌ای

مصدومیت هافبک رئال مادرید و احتمال غیبت شش هفته‌ای

سایت رسمی فوتبالی - لوکاس وازکز هافبک گالیشیایی رئال مادرید به علت مصدومیت و شکستگی از ناحیه انگشت شست پای چپ خود، باید مدتی از میادین دور باشد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای اعلام کرد که لوکاس وازکز در تمرین روز پنجشنبه دچار مصدومیت شده و در حال حاضر مشخص نیست که چه مدتی از میادین دور خواهد بود چرا که در گزارش پزشکی هیچ جزئیاتی در مورد شدت مصدومیت وی منتشر نشده است.

در بیانیه باشگاه رئال مادرید آمده است:" پس از آزمایش هایی که امروز توسط کادر پزشکی رئال مادرید انجام شد، مشخص شد که لوکاس وازکز از ناحیه انگشت شست پای چپ دچار شکستگی شده و حالا منتظر روند درمان وی خواهیم بود."

با توجه به این که مصدومیت لوکاس وازکز چندان شدید نیست، بعید است که هافبک رئال مادرید زیر تیغ جراحی برود و به روش سنتی به درمان خواهد پرداخت. مدت مصدومیت وی هم به شدت درد او بستگی دارد چرا که برخی از بازیکنان با مصدومیتی مشابه بازی می کنند و برخی دیگر ترجیح می دهند که به آمادگی کامل برسند و بعد بازی می کنند. در بدترین حالت ممکن است که بیل تا شش هفته از میادین دور باشد و بدین ترتیب بازی حساس رئال مقابل بارسلونا را از دست بدهد و بازی بعدی او نیز در سال 2020 باشد.