ولخرجی تاتنهام برای مورینیو؛ حقوق آقای خاص، دو برابر پوچتینو!

ولخرجی تاتنهام برای مورینیو؛ حقوق آقای خاص، دو برابر پوچتینو!

پایگاه خبری فوتبالی- ساعاتی پیش و پس از انتشار خبر برکناری مائوریستیو پوچتینو از سرمربیگری تاتنهام، خبر حضور ژوزه مورینیو به عنوان جانشین او  در این باشگاه لندنی حسابی سروصدا به پا کرد.

به گزارش فوتبالی، حالا روزنامه تایمز در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه تاتنهام، پوچتینو را به خاطر نتایج ضعیف تیم و جایگاه نامطلوب تاتنهام در جدول رقابتها از جایگاهش برکنار کردند و در حالی مورینیو هدایت این باشگاه لندنی را در دست گرفته که درآمدش در تاتنهام، دو برابر پوچتینو خواهد بود؛ طبق این گزارش، مورینیو سالی 15 میلیون پوند از سران تاتنهام دستمزد خواهد گرفت .

از سوی دیگر، باید به این نکته توجه داشت که مورینیو در تمام تیمهایی که مربیگری کرده، دست به خرید بازیکنان گران قیمت و خریدهای جنجالی زده و به نظر می رسد که با حضور آقای خاص شاهد انقلاب عظیمی در تاتنهام باشیم؛ به ویژه با درنظر داشتن این نکته که تاتنهام در ۴۸ ماه هیچ خریدی نداشته و سران این باشگاه بیشتر سرمایه خود را صرف تکمیل ورزشگاهشان کرده اند.

نکته جالب توجه اینجاست که در سال 2015، مورینیو در صحبتهایی گفته بود که هرگز هدایت تاتنهام را بر عهده نمی‌گیرد تا هواداران چلسی ناراحت شوند؛ چرا که هم چلسی و هم تاتنهام تیمهای شهر لندن هستند و در آن زمان او اظهار کرده بود که درصورت نشستن برروی نیمکت مربیگری تاتنهام به چلسی خیانت کرده است. 

اولین حضور مورینیو روی نیمکت مربیگری تاتنهام در بازی این تیم مقابل وستهم خواهد بود و پس از آن شاگردان آقای خاص در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف المپیاکوس یونان خواهند رفت.

6363