اوهارا : پوچتینو را به تاتنهام برگردانید؛ بهانه های مورینیو را درک نمی کنم

اوهارا : پوچتینو را به تاتنهام برگردانید؛ بهانه های مورینیو را درک نمی کنم

پایگاه خبری فوتبالی-  چندی پیش بود که مدیران باشگاه تاتنهام تصمیم گرفتند تا مائوریتسیو پوچتینو را از سمت سرمربیگری تیمشان برکنار کرده و ژوزه مورینیو، سرمربی موفق پرتغالی را جانشین او کردند.

به گزارش فوتبالی، اما از زمان روی کار آمدن آقای خاص در تاتنهام، اوضاع اصلا بر وفق مراد تاتنهامی ها پیش نمی رود و روز به روز به موج انتقادات از عملکرد تاتنهام مورینیو اضافه می شود. حالا و در برنامه تاک سپورت، جمی اوهارا، بازیکن سابق تاتنهام در صحبت هایی به تندی به انتقاد از ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تیمش پرداخته است.

این روزها تاتنهام جایی در رده های بالایی جدول لیگ برتر ندارد و در شرایط فعلی سهمیه فصل بعد حضور در رقابتهای اروپایی را کسب نخواهد کرد. آنها در بازی شان در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا هم مقابل لایپزیش تن به شکست دادند و  اخیرا به دست نوریچ از جام حذفی انگلیس هم حذف شدند. البته باید این نکته را مدنظر داشت که مصدومیت تعدادی از بازیکنان کلیدی این تیم از جمله سن و هری کین حسابی دست مورینیو را بسته است. اما اوهارا اصلا موافق صحبتهای اخیر مورینیو نیست و حسابی نگران شرایط تیم سابقش است.

اوهارا دراین رابطه گفته:« من واقعااز بهانه گیری های مورینیو خسته و کلافه شده ام. درمورد اینکه او کین و سون را در اختیار ندارد، من از مروینیو حمایت کردم. او می کوشد تا شیوه ای برای دستیابی به پیروزی پیدا کند ولی هنوز به این شیوه دست نیافته. ولی جو و ذهنیت منفی در تیم و اینکه مورینیو می گوید:"همه برای تیممان متاسفیم؛ ما مصدومان زیادی داریم، مورا و برگوین می خواهند بروند و همه برای تاتنهام متاسفیم" را اصلا درک نمی کنم. نه! تو باید به نتایج مطلوب برسی و هنوز تیمی در اختیار داری که به اندازه کافی خوب است. اینها بهانه ای برای مورینیو نیستند. او برای فتح جامها بازیکنانی را به خدمت گرفته و حذف تیم از جام حذفی، کاملا نشان می دهد که تاتنهام در چه مسیری قرار دارد. من بعید می دانم که آنها بتوانند در بازی برگشت مقابل لایپزیش ورق را برگردانند. پس فصل ممکن است برای تاتنهام در هفته آینده تمام شود. آنها پول زیادی خرج کردند و باید نتیجه بگیرند.»

بعد از صحبتهای اوهارا، الان برازیل، کارشناس فوتبالی هم وارد بحث شد و از اوهارا پرسید که آیا دوست دارد که پوچتینو دوباره به تاتنهام بازگردد و هدایت این تیم را در دست بگیرد؟ و پاسخ اوهارا به این سوال مثبت بود:« بله؛ چرا که نه. او می تواند برگردد. در حال حاضر هم بیکار است و هواداران هم دوستش دارند. این اتفاقی است که باید رخ دهد.»

6363