مورینیو: بازیکنان تاتنهام نقش پررنگی در پیوستنم به این تیم داشتند

مورینیو: بازیکنان تاتنهام نقش پررنگی در پیوستنم به این تیم داشتند

پایگاه خبری فوتبالی- ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال بعد از مدتها دوری از نیمکت مربیگری، حالا هدایت تاتنهام را برعهده گرفته است.

به گزارش فوتبالی، این سرمربی پرتغالی در صحبتهایی از در دست گرفتن سکان هدایت تاتنهام ابراز خوشحالی کرد. قرار براین است که مورینیو که جانشین مائوریتسیو پوچتینو شد، تا سال 2023 هدایت این تیم را در دست داشته باشد. مورینیو بعد از انتصاب به عنوان سرمربی این باشگاه انگلیسی در صحبتهایی گفت:«خیلی خوشحالم که هدایت تیمی با اعتبار را بر عهده می‌گیرم که هواداران پرشور زیادی دارد. کیفیت بازیکنانی که در تیم فعلی تاتنهام و تیم آکادمی این تیم وجود دارد مرا حسابی هیجان زده کرده است. همین موضوع به من انگیزه های زیادی داد تا هدایت تاتنهام را بپذیرم.» 

مورینیو در شرایطی جانشین پوچتینو شد که این سرمربی آرژانتینی بعد از ۵ سال حضور روی نیمکت مربیگری این باشگاه لندنی، به دلیل کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های این فصل لیگ برتر از سمت خود برکنار شد. تاتنهام در حال حاضر با کسب تنها 14 امتیاز، تیم چهاردهم جدول لیگ برتر است. آنها این هفته باید به مصاف وستهم بروند و به زودی شاگردان جدید مورینیو باید با منچستریونایتد و چلسی، دو باشگاهی که آقای خاص مدتها پیش هدایت آنها را برعهده داشته روبرو خواهند شد.

در این میان، دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام نیز درباره حضور مورینیو در این تیم گفت:‌ «ژوزه یکی از موفق‌ترین مربیان دنیا فوتبال است و خوشحالیم او را در تاتنهام می‌بینیم. مورینیو تجربه بالایی دارد و مربی با دانشی است که می‌تواند تاتنهام را به جلو سوق دهد. او در هر تیمی که مربیگری کرده ، توانسته افتخارات زیادی کسب کند. او می‌تواند انرژی و خودباوری را به تیم تزریق کند.»

بدین ترتیب مورینیو بعد از حدود یک سال دوری از دنیای مربیگری ، مجددا به حرفه موردعلاقه اش بازگشت. آخرین بار او هدایت منچستریونایتد را در دست داشت و حالا روی نیمکت مربیگری تیم لیگ برتری دیگری تکیه خواهد زد.

 6363