کنایه ژوزه مورینیو به پاریسن ژرمن و پوچتینو

کنایه ژوزه مورینیو به پاریسن ژرمن و پوچتینو

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرافتخار پرتغالی رم به شوخی اعلام کرد که مائوریسیو پوچتینو تنها مربی دنیاست که از ترکیب تیمش در پاریسن ژرمن خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن تابستان شلوغی را پشت سر می‌گذراند. آن‌ها موفق شدند در این پنجره نقل و انتقالاتی بازیکنان بزرگی همچون لیونل مسی، سرخیو راموس، جورجینیو واینالدوم، اشرف حکیمی و جیانلوئیجی دوناروما را جذب کنند. اما از شب گذشته خبرهای خوبی از داخل باشگاه پاریس به گوش نمی‌رسد. کیلیان امباپه آینده نامشخصی در پارک دو پرنس دارد و رئال مادرید در کمین است. امروز نیز لئوناردو مدیر فنی پاریسن ژرمن اعلام کرد که تمام پنجره نقل و انتقالات برای امباپه بسته شد، اما ما نمی‌توانیم جلوی رفتن بازیکنی را بگیریم. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، با این وجود نمی‌توان از عملکرد وحشتناک پاریسن ژرمن در این بازار چشم پوشی کرد. ژوزه مورینیو سرمربی سابق تیم‌های چلسی، منچستریونایتد، رئال مادرید و اینتر درباره احتمال ورود چند هافبک جدید به المپیکو گفت: "وقتی می‌گویم که هر اتفاقی ممکن است در بازار رخ دهد، هم به معنی ورود و هم به معنی خروج است. اگرچه در حال حاضر بیشتر به معنای خروج چند بازیکن است. می‌دانید کدام مربی در دنیا از ترکیب تیمش کاملا راضی است؟ شاید پوچتینو، اما نه هیچ مربی دیگری!"

4416