زیدان: در نیمه اول، بهترین بازی مان از زمان بازگشتم را انجام دادیم

زیدان: در نیمه اول، بهترین بازی مان از زمان بازگشتم را انجام دادیم

پایگاه خبری فوتبالی- زین الدین زیدان سرمربی رئال مادریددر پایان بازی تیمش مقابل ایبار که با برد قاطعانه مادریدی ها به پایان رسید با لبخندی بر لب در کنفرانس خبری شرکت کرد و درپاسخ به این سوال که آیا این بازی، بهترین بازی تیمش از زمان بازگشت او به نیمکت مربیگری رئال در ماه مارس بوده یا خیر گفت:« ممکن است اینطور باشد.در نیمه اول، بهترین بازی مان از زمان بازگشتم را انجام دادیم»

به گزارش فوتبالی، زیدان در ادامه صحبتهایش گفت:« بعد از باخت مقابل مایورکا فکر کردیم که باید بیشتر کار کنیم و این دقیقا کاری بود که دراین بازی انجام دادیم.» رئالی ها در بازیهای اخیرشان عملکرد به مراتب بهتری داشتند و در پنج بازی اخیر گلی دریافت نکرده اند. زیدان دراین باره ادامه داد:« اگر بتوانیم دروازه مان را بسته نگاه داریم، با کیفیتی که در تیممان داریم،  شانس زیادی برای آسیب رساندن به حریفان خواهیم داشت.»

سرمربی فرانسوی رئال در آنالیز بازی تیمش مقابل ایبار گفت:« در نیمه اول خیلی خیلی خوب بودیم و می توانیم از این بردراضی باشیم. ایبار بازی مستقیمی را به نمایش گذاشت و سانترهای زیادی انجام می دادند و ما توانستیم کاملا شرایط را کنترل کنیم. برای یک سرمربی خیلی خوب است که تمام بازیکنانش در سطح ایده آلی ظاهر شوند. همه بازیکنان تیم درجریان بازی بودند و وقتی وارد زمین شدند، عملکرد خوبی انجام دادند.»

 زیدان ادامه داد:« دراین بازی دو یا سه تغییر در تیم داشتیم و این تغییر اصلا محسوس نبود چون دینامیک تیم واقعا خوب بود. در این بازی بازیکنانم واقعا خوش درخشیدند. همه در جریان بازی بودند و با کیفیت بالایی کار کردند. من 25 بازیکن دارم و روی همه آنها حساب باز می کنم. مهم این است که در اوج کار کنیم و باید با تمام توان بازی هایمان را انجام دهیم. ما این بازی خوب را در زمین سختی به نمایش گذاشتیم. درنیمه اول خیلی خوب بودیم و خیلی خوب تیم حریف را کنترل کردیم. بعد می دانستیم که با در اختیار داشتن توپ می توانیم چه کارهایی انجام دهیم.»

 زیدان در ادامه صحبتهایش گفت:« باید به همین ترتیب ادامه دهیم. دفاع کردن وظیفه همه است و دراین بازی کاملا شاهدش بودیم. دفاع کردن فقط وظیفه دروازه بان و مدافعان نیست و همه بازیکنان تیم دراین زمینه به ما کمک کردند؛حتی لوکاس و ادن هازارد. بازیکنان می دانند که دفاع کردن از دروازه تیم حیاتی و سرنوشت ساز است. ما از گلزنی والورده خیلی خوشحالیم. او بازیکن متفاوتی است. جوان است و عطش زیادی دارد و فقط می بایست به گل می رسید. او قدرت شوت فوق العاده ای دارد.»

6363