رئال مادرید 3-1 ایبار؛ سه امتیاز برای سه گل زیبا

رئال مادرید 3-1 ایبار؛ سه امتیاز برای سه گل زیبا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید با سه گل زیبا در مقابل ایبار با نتیجه سه بر یک پیروز شد و با روحیه ای مضاعف لالیگا را شروع کرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با گلهای کروس، مارسلو و راموس در مقابل تک گل بیگاس با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. در حقیقت رئال مادرید می دانست که با توجه به پیروزی بارسلونا در شب گذشته نیازی ضروری به کسب سه امتیاز دارد تا از رقابت عقب نماند و به هدفش هم رسید.

رئال مادرید به علت تعمیرات در ورزشگاه برنابئو مجبور بود که در ورزشگاه آلفردو دی استفانو بازی کند. ورزشگاه شش هزار نفری که بازیهای تیم دوم رئال در ان برگزار می شود اما به نظر می رسید که تیم مشکلی با این تغییر نداشت. در شبی که زیدان دویستمین بازی دوران  حضورش در رئال مادرید را داشت، رئال مادرید بازی منسجمی داشت. ادن هازارد که پس از چهار ماه از مصدومیت برگشته بود، شب خوبی داشت و توانست پاس گل بدهد و تا زمان حضورش در زمین درخشان بود.

رئال مادرید حالا باید آماده بازی پنجشنبه شب مقابل والنسیا در ورزشگاه دی استفانو شود که یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازیهای فصل لالیگا تا پایان فصل خواهد بود و باید دید که حاصل بازی چه خواهد شد.