رکورد لالیگایی ویژه زیدان در رئال مادرید

رکورد لالیگایی ویژه زیدان در رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - فصل جدید لالیگا برای رئال مادرید شروع شد و مادریدی ها در سه بازی آغازین خود دو پیروزی و یک تساوی کسب کردند. رئال مادرید در اولین بازی خود در لالیگا 2020/21 در سن سباستین به مصاف رئال سوسیداد رفت و یک بازی نسبتا دشوار داشت که با تساوی به پایان رسید. رئال با زیدان در دو بازی بعدی خود مقابل رئال وایادولید و رئال بتیس در لالیگا به پیروزی رسید و زین الدین زیدان به 101 پیروزی در لالیگا رسید.

به گزارش فوتبالی، سرمربی فرانسوی رئال مادرید تاکنون 101 برد در لیگ فوتبال اسپانیا به دست آورده و دو بار در آن قهرمان شده است. زیدان می‌خواهد فصل 2020/21 را مقتدرانه ادامه دهد و به دنبال قهرمانی در آن باشد تا پس از سالیان سال تبدیل به اولین مربی رئال مادرید شود که دو بار پیاپی قهرمان لالیگا می‌شود. زیدان با قهرمانی های متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا نشان داد که می‌تواند به قهرمانی هایش تداوم ببخشد. زیدان با رئال مادرید در فصل گذشته سی و چهارمین لالیگای این تیم را بدست آورد و اکنون به دنبال رسیدن به سی و پنجمین لالیگا در فصل 2020/21 است.

زیدان همواره علاقه‌ی ویژه‌ای به لالیگا داشته و قهرمانی در آن را بهترین دستاورد خود قلمداد کرده است. باید دید که او در این فصل به قهرمانی در لالیگا می‌رسد یا خیر.

1470