پی.اس.جی و تمدید قرارداد امباپه به هر قیمت، از ترس انتقالش به رئال

پی.اس.جی و تمدید قرارداد امباپه به هر قیمت، از ترس انتقالش به رئال

پایگاه خبری فوتبالی - روزنامه معتبر اکیپ چاپ فرانسه در گزارشی به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه پاری سن ژرمن عزم خود را جزم کرده اند تا به هر قیمتی که شده قرارداد کیلیان امباپه ستاره فرانسوی شان را تمدید کنند.

به گزارش فوتبالی، تیتر اصلی روزنامه اکیپ این است:«به هر قیمتی شده» و درکنار آن تصویری از کیلیان امباپه در کنار لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاریسی و زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید دیده می شود. درادامه میخوانیم:«سران باشگاه پاری سن ژرمن مذاکراتی را برای تمدید قرارداد امباپه آغاز کرده اند ولی هنوز پیشنهادی ارائه نکرده اند.»

بدین ترتیب روزنامه اکیپ گزارش فرانس فوتبال که چندروز پیش منتشر کرده بود را تائید کرده. درگزارش فرانس فوتبال به این نکته اشاره شده بود که سران باشگاه پاریسی به شدت نگران آن هستند که نتوانند امباپه را در تیمشان حفظ کنند. حالا اینطور به نظر می رسد که پاریسی ها حسابی وحشت کرده اند و قصد دارند تا به هرترتیبی شده قرارداد امباپه را تمدید کنند.

اخیرا پیغامهایی در رسانه ها میان زیدان و امباپه رد و بدل شده و همین باعث نگرانی سران باشگاه پاریسی شده است. در روزهای اخیر بارها از زیدان سوالاتی درمورد امباپه پرسیده شده و نظر سرمربی فرانسوی رئال در مورد این ستاره جوان مثبت است. او درپاسخ به سوالی دراین رابطه قبل از مصاف تیمش با گالاتاسرای گفته بود:« امباپه همیشه گفته که رویایش بازی کردن در رئال مادرید است.» و لئوناردو هم بعد از بازی پی.اس.جی مقابل بروژ در گفتگوی کوتاهی در واکنش به صحبت زیدان گفت:« راستش را بخواهید صحبتهای زیدان کمی ناراحت کننده است. الان زمان صحبت کردن درمورد رویاها و اینگونه مسائل نیست. امباپه بازیکن خیلی مهمی برای ماست و الان زمان تضعیف تیم نیست. او بهترین بازیکن جوان فوتبال فرانسه ، قهرمان دنیاست و امباپه هم یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. الان زمان ضعیف کردن او نیست. الان بایداین صحبتها را متوقف کرد. امباپه هنوز د و سال و نیم دیگر با تیم ما قرارداد دارد.»

قرارداد فعلی امباپه با پاری سن ژرمن تا ژوئن 2022 اعتبار دارد و روزنامه آ.اس چاپ مادرید اخیرا در گزارشی از استراتژی رئالی ها برای خرید امباپه پرده برداشته بود. امباپه در ماه های اخیر تصمیم گرفه بود تا قراردادش با تیم پاریسی را تمدید نکند. او درکمال آرامش اوضاع را دنبال می کند و از سوی دیگر پاریسی ها به خوبی می دانند که زمانی که 2 سال تا اتمام قرارداد بازیکنی باقی است، باید برنامه ریزی ها برای تمدید قراردادش را آغاز کنند؛ چرا که شرایط دریک سال پایانی کمی ریسکی خواهد شد. چرا که ممکن است بازیکن حاضر به تمدید قراردادش نشود و ریسک جدایی او به عنوان بازیکن آزاد وجود دارد و یا اینکه باشگاه مجبور خواهد شد تا او را زیر قیمت به فروش برساند.

اگر امباپه تا قبل از تابستان قراردادش را با تیم پاریسی تمدید نکند، رئالی ها این شانس را خواهند داشت تا او را به خدمت بگیرند. در طول ماه های اخیر امباپه چندین بار هم چشمکی به تیمهای دیگر زده و از تمایلش برای ترک پاریس صحبت کرده. او تابستان گذشته در صحبتهایی گفته بود:« شاید اینجا خوشبخت باشم و شایدهم در پروژه ای تازه.»

دراین میان آنچه مسلم است این است که سران باشگاه پاریسی حسابی دل نگران آینده ستاره شان هستند و رئالی ها چشم انتظار جذب امباپه.

6363