حمله مارادونا به دخترش: منتظر ارثیه من نباش!

حمله مارادونا به دخترش: منتظر ارثیه من نباش!

سایت رسمی فوتبالی - در پایان بازی خیمناسیا و استودیانتس در هفته دوازدهم لیگ آرژانتین، جیانینا مارادونا، همسر سابق آگوئرو در مورد سلامتی پدرش دیگو ابراز نگرانی کرد و گفت که او با حرص خوردن، خودش را به کشتن می دهد.

به گزارش فوتبالی، پس از بازتاب پیام های مادر بنجامین که نوه مارادوناست، اسطوره فوتبال ارژانتین پاسخ تندی خطاب به وی داد:"سلام، باید بگویم که به هیچ وجه نمرده ام. به تلاش ادامه می دهم. شکست مقابل استودیانتس برایم خیلی ناراحت کننده بود اما نمی دانم که جیانینا می خواسته چه بگوید و منظورش چه بوده است. شاید منظورش با این ویدئوی اینستاگرامی این بوده که تلاش کند که نشان بدهد که من هر چقدر پیرتر می شوم بیشتر نگران من است تا به دنبال میراث من باشد و ارثیه به دست بیاورد. اما باید بگویم که هیچ ارثیه ای برای او به جا نخواهم گذاشت. همه سرمایه ام را در اختیار خیریه قرار می دهم. در کل زندگی ام همین بوده و همیشه ترجیح داده ام که سرمایه ام را نصیب خیریه ها کنم. شاید بعضی ها بخواهند بعد از مردن من، با استفاده از نام من اعتباری کسب کنند اما فعلا نه چرا که در حال حاضر خیلی خیلی سالم هستم و ممنون."

اما کلودیو ویافانیه، همسر سابق مارادونا نیز حرفهای وی را بی پاسخ نگذاشت و از دخترش جیانینا حمایت کرد:" با توجه به این که دل و جرئت به خرج دادی و با انتشار ویدئویی در اینستاگرامت در مورد دخترمان صحبت کردی، امیدوارم که آماده باشی تا به زودی  در دادگاهیی حاضر شوی که تا کنون از آن  فرار کرده ای. " همسر سابق مارادونا علاوه مربی آرژانتینی اشخاص دیگری نظیر ماتیاس مورلا وکیل وی را هم تگ کرده است.