خشم وکیل مارادونا از جاسوسی رسانه ها از منزل دیگو

خشم وکیل مارادونا از جاسوسی رسانه ها از منزل دیگو

خبرگزاری فوتبالی - دیگو آرماندو مارادونا پس از عمل جراحی موفقیت آمیز از کلنیک اولیووس خارج شد و به منزلش برگشت. حالا اما وکیل این اسطوره یعنی ماتیاس مورلا در پیامی در شبکه های اجتماعی از شرایطی که سرمربی خیمناسیا را ازرده کرده، ابراز دلخوری کرده است.

به گزارش فوتبالی، وکیل مارادونا در پیامی توییتری از جاسوسی برخی رسانه ها از خانه دیگو از طریق پهپاد ابراز دلخوری کرده و نوشته است:" اخیرا به مقامات محلی اطلاع داده ام که از تعداد پهپادهایی که بالای منزل مارادونا در حال تردد هستند، نگران هستم. اجازه بدهید که دیگو و همه همسایه هایش حریم خصوصی داشته باشند، در غیر این صورت در مقابل افرادی که به چنین رفتارهایی اصرار می ورزند، اقدامات قانونی صورت خواهیم داد."

مارادونا در روزهای اخیر تحت عمل جراحی قرار گرفت که بسیاری از هواداران وی نگران این عمل بودند اما خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت و اسطوره فوتبال آرژانتین چند روز بعد از تولد سالگی خود توانست با موفقیت از این عمل خارج شود. در حال حاضر مشخص نیست که او چه زمانی می تواند دوباره هدایت تیم خیمناسیا در لیگ آرژانتین را شخصا به عهده بگیرد هر چند که فعلا برای همه طرفداران فوتبال سلامتی این اسطوره در اولویت است و به چیزی جز این اهمیت نخواهند داد.

 4125